Page 175 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 175
Zadovoljstvo z učiteljskim poklicem v regijah z narodnimi manjšinami v Sloveniji

Chetty, R., J. F. Friedman in J. E. Rockoff. 2014. »Measuring the Impacts of Tea-
chers II: Teacher Value-Added and Student Outcomes in Adulthood.« Ame-
rican Economic Review 104 (9): 2633–2679.

Chung-Lim, H., in A. Wing Tung. 2006. »Teaching Satisfaction Scale: Measuring
Job Satisfaction of Teachers.« Educational and Psychological Measurement
66 (1): 172–185.

Diliberti, M. K., H. L. Schwartz in D. Grant. 2021. Stress Topped the Reasons Why
Public School Teachers Quit, Even before COVID-19. Santa Monica, CA: RAND.

Dong, Y., C. Xu, C. S. Chai in X. Zhai. 2019. »Exploring the Structural Relation-
ship among Teachers’ Technostress, Technological Pedagogical Content
Knowledge (TPACK), Computer Self-Efficacy and School Support.« The
Asia-Pacific Education Researcher 29 (2): 147–157.

Gillani, A., R. Dierst-Davies, S. Lee, L. Robin, J. Li in R. Glover. 2022. »Teachers’ Dis-
satisfaction During the COVID-19 Pandemic: Factors Contributing to a De-
sire to Leave the Profession.« Frontiers in Psychology 13. https://doi.org/10
.3389/fpsyg.2022.940718.

Graumann, O. 2020. »Effects of the COVID-19 Pandemic on Students and Their
Parents.« International Dialogues on Education 7 (posebna št.): 52–60.

Herzberg, F., B. Mausner in B. Bloch Snyderman. 1959. The Motivation to Work.
New York: Willey.

Jazbec, S. 2022. »Čezjezičnost: novi stari pristop k učenju in poučevanju (tujih)
jezikov.« Slavia Centralis 15 (2): 114–128.

Jeriček Klanšček, H., M. Roškar, S., Roškar, T. Zupanič, V. Drašler in M. Vinko. 2022.
»Duševno zdravje otrok in mladostnikov pred in med pandemijo COVIDA-
19.« V Javno zdravje in COVID-19: zbornik povzetkov in recenziranih prispev-
kov, uredili B. Gabrovec, I. Eržen, A. Trop Skaza, M. Fafangel, M. Vrdelja in Š.
Selak, 21–28. Ljubljana: Nacionalni inštitut za javno zdravje.

Kalin, J., K. Skubic Ermenc in J. Mažgon. 2021. »Izzivi vodenja v času izrednih
razmer.« Sodobna pedagogika 72 (138): 130–149.

Koçak, O., I. Göksu in Y. Göktas. 2021. »The Factors Affecting Academic Achieve-
ment: A Systematic Review of Meta Analyses.« International Online Journal
of Education and Teaching 8 (1): 454–484.

Kohont, A., in I. Svetlik, ur. 2021. Menedžment človeških virov. Ljubljana: Fakulteta
za družbene vede.

Krajnc, Ž., A. Husikič, Z. Kokol, T. Kos in K. Košir. (2020). »Stališča, zaznana kom-
petentnost, zaznana opora in stres pri učiteljih in svetovalnih delavcih
osnovnih in srednjih šol v začetnem obdobju pouka na daljavo zaradi epi-
demije COVIDA-19.« Sodobna pedagogika 71 (4): 76–92.

Kuhfeld, M., J. Soland in K. Lewis. 2022. »Test Score Patterns across Three COVID-
19-Impacted School Years.« Ed Working Paper 22-521, Brown University,
Providence, RI.

McCarthy, C. J., M. Blaydes, C. H. Weppner in R. G. Lambert. 2022. »Teacher Stress

175
   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180