Page 176 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 176
reja Kozmus in Mateja Pšunder
and COVID-19: Where Do We Go From Here?« Phi Delta Kappan 104 (1): 12–
18.
Mojsa-Kaja, J., K. Golonka in T. Marek. 2015. »Job Burnout and Engagement
Among Teachers: Worklife Areas and Personality Traits as Predictors of Re-
lationships with Work.« International Journal of Occupational Medicine and
Environmental Health 28 (1): 102–119.
Moretti, M. 2012. »Zadovoljstvo učiteljev z odnosi v šoli v povezavi z vodenjem.«
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 10 (1): 33–48.
Mrvar Gregorčič, P., K. Jeznik, M. Šarić in B. Šteh. 2021. »Soočanje svetovalnih de-
lavk in delavcev v vzgojno-izobraževalnih ustanovah z epidemijo COVIDA-
19.« Sodobna pedagogika 72 (138): 150–167.
Munoz-Najar, A., A. Gilberto, A. Hasan, C. Cobo, J. P. Azevedo in M. Akmal. 2021.
Remote Learning During COVID-19: Lessons from Today, Principles for Tomor-
row. Washington, DC: World Bank.
Oblak Črnič, T. 2020. »Scenariji šolskega vsakdana med epidemijo s perspektive
otrok.« Sodobna pedagogika 71 (4): 94–110.
Pedagoški inštitut, 2020. Učitelji in ravnatelji, cenjeni strokovnjaki: izsledki med-
narodne raziskave poučevanja in učenja TALIS 2018. Uredile B. Japelj Pavešić,
M. Zavašnik in T. Ažman. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Sahin, I., in M. Shelley, ur. 2020. Educational Practices during the COVID-19 Viral
Outbreak: International Perspectives. Monument, CO: International Society
for Technology, Education and Science.
Salanova, M., S. Liorens in E. Cifre. 2013. »The Dark Side of Technologies: Tech-
nostress among Users of Information and Communication Technologies.«
International Journal of Psychology 48 (3): 422–436.
Skaalvik, E. M., in S. Skaalvik. 2017. »Still Motivated to Teach? A Study of School
Context Variables, Stress and Job Satisfaction among Teachers in Senior
High School.« Social Psychology of Education 20 (1): 15–37.
SAZU in Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU. 2014. Slovar sloven-
skega knjižnega jezika. 2., dopolnjena in deloma prenovljena izd., elektron-
ska objava. Ljubljana: Založba ZRC, Znanstvenoraziskovalni center SAZU.
Sun, X., R. A. Mark, R. L. Eggleston, K. Zhang, C. Lau, C. Yu, N. Nickerson in I.
Kovelman. 2022. »Impacts of the COVID-19 Disruption on the Language
and Literacy Development of Monolingual and Heritage Bilingual Children
in the United States.« Reading and Writing 36 (1): 347–375.
Toropova, A., E. Myrberg in S. Jahansoon. 2021. »Teacher Job Satisfaction: The
Importance of School Working Conditions and Teacher Characteristics.«
Educational Review 73 (8): 1–27.
Vinšek, K. 2020. »Pouk na daljavo: skoči in plavaj.« Sodobna pedagogika 71 (4):
120–124.
Vršnik Perše, T., A. Kozina, M. Vidmar, M. Veldin, T. Pivec, A. Mlekuž in U. Štremfel.
2020. »Socialne, čustvene in medkulturne kompetence učiteljev: napove-
176
and COVID-19: Where Do We Go From Here?« Phi Delta Kappan 104 (1): 12–
18.
Mojsa-Kaja, J., K. Golonka in T. Marek. 2015. »Job Burnout and Engagement
Among Teachers: Worklife Areas and Personality Traits as Predictors of Re-
lationships with Work.« International Journal of Occupational Medicine and
Environmental Health 28 (1): 102–119.
Moretti, M. 2012. »Zadovoljstvo učiteljev z odnosi v šoli v povezavi z vodenjem.«
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 10 (1): 33–48.
Mrvar Gregorčič, P., K. Jeznik, M. Šarić in B. Šteh. 2021. »Soočanje svetovalnih de-
lavk in delavcev v vzgojno-izobraževalnih ustanovah z epidemijo COVIDA-
19.« Sodobna pedagogika 72 (138): 150–167.
Munoz-Najar, A., A. Gilberto, A. Hasan, C. Cobo, J. P. Azevedo in M. Akmal. 2021.
Remote Learning During COVID-19: Lessons from Today, Principles for Tomor-
row. Washington, DC: World Bank.
Oblak Črnič, T. 2020. »Scenariji šolskega vsakdana med epidemijo s perspektive
otrok.« Sodobna pedagogika 71 (4): 94–110.
Pedagoški inštitut, 2020. Učitelji in ravnatelji, cenjeni strokovnjaki: izsledki med-
narodne raziskave poučevanja in učenja TALIS 2018. Uredile B. Japelj Pavešić,
M. Zavašnik in T. Ažman. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Sahin, I., in M. Shelley, ur. 2020. Educational Practices during the COVID-19 Viral
Outbreak: International Perspectives. Monument, CO: International Society
for Technology, Education and Science.
Salanova, M., S. Liorens in E. Cifre. 2013. »The Dark Side of Technologies: Tech-
nostress among Users of Information and Communication Technologies.«
International Journal of Psychology 48 (3): 422–436.
Skaalvik, E. M., in S. Skaalvik. 2017. »Still Motivated to Teach? A Study of School
Context Variables, Stress and Job Satisfaction among Teachers in Senior
High School.« Social Psychology of Education 20 (1): 15–37.
SAZU in Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU. 2014. Slovar sloven-
skega knjižnega jezika. 2., dopolnjena in deloma prenovljena izd., elektron-
ska objava. Ljubljana: Založba ZRC, Znanstvenoraziskovalni center SAZU.
Sun, X., R. A. Mark, R. L. Eggleston, K. Zhang, C. Lau, C. Yu, N. Nickerson in I.
Kovelman. 2022. »Impacts of the COVID-19 Disruption on the Language
and Literacy Development of Monolingual and Heritage Bilingual Children
in the United States.« Reading and Writing 36 (1): 347–375.
Toropova, A., E. Myrberg in S. Jahansoon. 2021. »Teacher Job Satisfaction: The
Importance of School Working Conditions and Teacher Characteristics.«
Educational Review 73 (8): 1–27.
Vinšek, K. 2020. »Pouk na daljavo: skoči in plavaj.« Sodobna pedagogika 71 (4):
120–124.
Vršnik Perše, T., A. Kozina, M. Vidmar, M. Veldin, T. Pivec, A. Mlekuž in U. Štremfel.
2020. »Socialne, čustvene in medkulturne kompetence učiteljev: napove-
176