Page 325 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 325
Slovensko šolstvo v Italiji: včeraj, danes in jutri

———. 2021a. »Izbira po prvostopenjski srednji šoli (po ›Mali maturi‹ 2021).«
http://www.slori.org/wp-content/uploads/2021/10/predstavitev_2021.pdf.

———. 2021b. »Izobraževanje v slovenskem jeziku v Italiji.« V Koledar za leto
2022, 82–92. Gorica: Goriška Mohorjeva družba.

———. 2021c. »Trendi prehajanja iz ene stopnje šolanja v drugo v obdobju šol-
skih let 1986/87–2021/22.« http://www.slori.org/wp-content/uploads/2022
/01/predstavitev-vpisi_prehajanja_2021.pdf.

Bogatec, N., in M. Bufon. 1996. Slovenske šole v tržaški in goriški pokrajini: vrtci in
osnovne šole. Trst: Slovenski raziskovalni inštitut.

———. 1999. Slovenske šole v tržaški in goriški pokrajini: nižje in višje srednje šole.
Trst: Slovenski raziskovalni inštitut.

Bogatec, N., S. Brezigar in M. Mezgec, 2021. »Pouk na daljavo v osnovnih šolah s
slovenskim učnim jezikom in slovensko-italijanskim dvojezičnim poukom
v Italiji med epidemijo COVID-19.« Sodobna pedagogika 72 (138): 44–68.

Brezigar, S. 2004. »Politike promocije manjšinskih jezikov: primer pridobivanja
znanja slovenskega jezika na Tržaškem in Goriškem.« Razprave in gradivo
44:106–133.

———. 2007 »Marketing Minority Language as a Valid Tool in the Fight for
Survival of Minority Languages: The Case of the Slovenes in Italy.« V In-
ternational, Constitutional, Legal and Political Regulation and Management
of Ethnic Pluralism and Relations, Including Prevention, Management and/or
Resolution of Crises and Conflicts as Components of Diversity Management:
Tematic Issue, uredili S. Brezigar, P. Lavskis, K. E. Solem in M. Žagar, 198–215.
Ljubljana: Inštitut za narodnostna vprašanja.

———. 2013. »Ali se jezikovna skupnost v Furlaniji Julijski krajini lahko širi?
Poučevanje in učenje slovenščine med večinskim prebivalstvom kot per-
spektiva za dolgoročno ohranjanje manjšinskega jezika zaključki.« V Med
drugim in tujim jezikom: poučevanje in učenje slovenščine pri odraslih v ob-
mejnem pasu Furlanije Julijske krajine, uredila D. Jagodic in Š. Čok, 97–199.
Trst: Ciljno začasno združenje »Jezik-Lingua«.

———. 2016. »Model za celovito oceno stanja in razvojnih perspektiv narodnih
manjšin ter njegova aplikacija na slovensko narodno manjšino.« V Razno-
likost v raziskovanju etničnosti: izbrani pogledi, uredila D. Grafenauer in K.
Munda Hirnoek, 8–31. Ljubljana: Inštitut za narodnostna vprašanja.

———. 2020a. »Slovene-Medium and Bilingual Schools in Italy: Towards a New
Paradigm?« V Pathways to Plurilingual Education, uredile S Bratož, A. Pirih
in A. Kocbek, 31–46. Koper: Založba Univerze na Primorskem.

———. 2020b. »The Slovene Community in Italy and the COVID-19 Pandemic.«
Razprave in gradivo 85:83–100.

Brezigar, S., in S. Zver. 2019. »Priprava učnih gradiv za poučevanje slovenščine
v Furlaniji - Julijski krajini: študija primera in razvojne možnosti.« Razprave
in gradivo 83:51–66.

325
   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330