Page 326 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 326
a Brezigar in Alenka Verša

Capotorti, F. 1985. »Minorities.« V Encyclopedia of Public International Law, uredil
R. Bernhard, 385–395. Amsterdam, New York in Oxford: Elsevier.

Fishman, J. A. 2001. Can Threatened Languages Be Saved? Reversing Language
Shift, Revisited: A 21st Century Perspective. Clevendon: Multilingual Matters.

Garcia, O., in L. Wei. 2014. Translanguaging: Language, Bilingualism and Educa-
tion. London: Macmillan.

Grgič, M. 2020. »Kdo se boji slovenščine? Ideološko načrtovanje in (ne)imple-
mentacija jezikovnih strategij med Slovenci v Italiji.« Teorija in praksa 57
(posebna številka): 109–126.

Gündüz-Hoşgör, A., in I. Gülmez. 2008. »The Role of Schools in Integration of
Migrant Children in Europe: Turkey and Germany.« International Journal of
Educational Development 28 (6): 704–713.

Hornberger, N. H. 1988. Bilingual Education and Language Maintenance: A So-
uthern Peruvian Quechua Case. Clevendon: De Gruyter.

Jagodic, D., in Š. Čok. 2013. Med drugim in tujim jezikom: poučevanje in učenje
slovenščine pri odraslih v obmejnem pasu Furlanije Julijske krajine. Trst: Ciljno
začasno združenje »Jezik-Lingua«.

Jagodic, D., in M. Zago. 2022. Večjezičnost in identitete v obmejnem prostoru: pri-
mer šole s slovenskim učnim jezikom v Romjanu. Trst: Edizioni Università di
Trieste.

Jagodic, D., M. Kaučič-Baša in R. Dapit. 2017. »Jezikovni položaj Slovencev v Ita-
liji.« V Skupnost v središču Evrope: Slovenci v Italiji od padca Berlinskega zidu
do izzivov tretjega tisočletja, uredili N. Bogatec in Z. Vidau, 67–89. Trst: Za-
ložništvo tržaškega tiska in Slovenski raziskovalni inštitut.

Javornik Krečič, M. 2011. »Medkulturni dialog v slovenskem šolskem prostoru:
modeli interkulturnega izobraževanja.« Pedagoška obzorja 26 (1–2): 129–
141.

Južnič, S. 1983. Lingvistična antropologija. Ljubljana: Univerzum.
Kramberger, T. 2013. »Preučevanje kulturne reprodukcije v sociologiji izobra-

ževanja: stanje raziskav in teoretska izhodišča.« Pedagoška obzorja 28 (2):
83–98.
Kühl, J. 1997. »The ‘Schleswig Model.’« Predavanje na Hojskolen Oestersoen, Aa-
benraa, 9. julij.
Legge 23 febbraio 2001, n. 38. 2001. Gazzetta Ufficiale, št. 56. https://www
.normattiva.it/uri-res/N2Ls?urn:nir:stato:legge:2001;38.
Medved, A. 2011. »Medkulturni dialog v osnovni šoli: modeli in prakse.« Peda-
goška obzorja 26 (1–2): 119–128.
Melinc Mlekuž, M., 2019. »Sporazumevalna zmožnost v šolah s slovenskim uč-
nim jezikom v Italiji.« Razprave in gradivo 83:67–82.
Milharčič Hladnik, M. 2010. »Vključevanje otrok priseljencev v slovensko osnov-
nošolsko izobraževanje.« Revija za elementarno izobraževanje 3 (4): 67–83.
Nieto, S. 2012. Language, Culture, and Teaching. New York: Routledge.

326
   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331