Page 321 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 321
Slovensko šolstvo v Italiji: včeraj, danes in jutri



















            
            
            
            


Slika 1 Število vpisanih iste šolske generacije ob vstopu v posamezno stopnjo šolanja
(svetlo – vrtci, svetlo črtkano – osnovne, temno – prvostopenjske, temno črtkano –
drugostopenjske; prirejeno po Bogatec (2021c))


























          

Slika 2 Delež prvošolcev pri prehajanju z ene stopnje šolanja na drugo v obdobju vpisov
2001/2021 (v ) na Tržaškem (v odstotkih; svetlo – prehod iz vrtca v osnovno, temno
– prehod iz osnovne v prvostopenjsko, temno črtkano – prehod iz prvo- v
drugostopenjsko; prirejeno po Bogatec (2021c))

nje študija v italijanskem jeziku. Osip pri prehajanju z ene na naslednjo sto-
pnjo šolanja je jasno razviden (slika 1). Največji osip je redno zaznaven pri
prehodu med prvostopenjsko in drugostopenjsko srednjo šolo na Goriškem
(sliki 2 in 3).

Da lahko udejanjamo ukrepe, ki bi podprli razvoj slovenskega šolstva v

321
   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326