Page 466 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 466
ela Hudovernik

Innovation in Germany.« V Quality in Practice-Oriented Research in Science
Education, uredila B. Ralle in I. Eilks, 29–40. Aachen: Shaker.
Ferligoj, A., K. Leskošek in T. Kogovšek. 1995. Zanesljivost in veljavnost merjenja.
Ljubljana: Fakulteta za družbene vede.
Field, A. 2005. Discovering Statistics Using SPSS. London: Sage.
Fullan, M. 2007. The New Meaning of Educational Change. 4. izd. London: Rou-
tledge.
Fuys, D., D. Geddes in R. Tischler. 1988. Journal for Research in Mathematics Edu-
cation: The Van Hiele Model of Thinking in Geometry among Adolescents. 3.
izd. Reston, VA: National Council of Teachers of Mathematics.
Gardner, H. 1995. Razsežnosti uma: teorija o več inteligencah. Prevedla I. Kovačič.
Ljubljana: Tangram.
Glass, B. 2001. »Students’ Reification of Geometric Transformations in the Pre-
sence of Multiple Dynamically Linked Repredentations.« Doktorska diser-
tacija, Univerity of Iowa.
Glenberg, A. M., T. Gutierrez, J. R. Levin, S. Japuntich in M. P. Kaschak. 2004. »Ac-
tivity and Imagined Activity Can Enhance Young Children’s Reading Com-
prehension.« Journal of Educational Psychology 96 (3): 424–436.
Hall, G. E., in S. Hord. 2010. Implementing Change: Patterns, Principles, and Potho-
les. Boston, MA: Pearson.
Hannafin, R. D. 1999. »Can Teacher Attitudes about Learning Be Changed?« Jo-
urnal of Computing in Teacher Education 15 (2): 7–13.
Hannafin, R. D., J. D. Burruss in C. Little. 2001. »Learning with Dynamic Geometry
Programs.« Journal of Educational Research 94 (3): 132–144.
Healy, L., in C. Hoyles. 2001. »Software Tools for Geometrical Problem Solving:
Potentials and Pitfalls.« International Journal of Computers for Mathemati-
cal Learning 6 (3): 235–256.
Hoyles, C., in R. Noss. 1994. »Dynamic Geometry Environments: What’s the Po-
int?« The Mathematics Teacher 87 (9): 716–717.
Hudovernik, S., M. Cotič in D. Felda. 2015. »Pomembnost ponazoril pri po-
uku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju.« V Aktivnosti
učencev v učnem procesu, uredil D. Hozjan, 315–327. Koper: Univerzitetna
založba Annales.
Hudovernik, S., M. Cotič in A. Žakelj. 2017. Učenje in poučevanje geometrije v
osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
Japelj Pavešić, B., in K. Svetlik. 2013. Izhodišča raziskave TIMSS 2015: mednarodna
raziskava trendov znanja matematike in naravoslovja TIMSS 2015. Ljubljana:
Pedagoški inštitut.
———. 2016. Znanje matematike in naravoslovja med osmošolci v Sloveniji in po
svetu: izsledki raziskave TIMSS 2015. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Johnson, E. S., in A. C. Meade. 1987. »Developmental Patterns of Spatial Ability:
An Early Sex Difference.« Child Development 58 (3): 725–740.

466
   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471