Page 461 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 461
Vizualizacija geometrijskih konceptov nekoč in danes

Preglednica 5 Nadaljevanje s prejšnje strani

Trditev Odgovori N Min Max M SD
    , ,

Preden bi lahko upora- (a)         , ,
bil DG pri pouku, bi moral (b) , , , , ,    , ,
učence poučiti o teh pro-
gramih. Imam preveč dru-    , ,
gih ciljev

Pri mojem pouku je pouda- (a)     

rek na MAT in ne na tehno- (b) , , , , ,
logiji

Morda bi lahko DG za utr- (a)     

jevanje uporabili šele po- (b) , , , , ,
tem, ko učenci pokažejo,

da lahko veščine prenesejo

na papir

Geometrija se ni spreme- (a)     

nila samo zato, ker imamo (b) , , , , ,
na voljo DG. Učenci morajo

še vedno znati narediti vse,

kar smo se vedno učili

Opombe Naslovi vrstic: (a) število, (b) delež (v odstotkih).

binah; Verjamem, da bi programi DG pripomogli k učenju mojih učencev, in bi
rad te programe tudi uporabljal; Želim, da se moji učenci najprej naučijo, kako
to narediti na papirju, nato pa lahko uporabljajo tehnologijo; Preden bi lahko
DG uporabil pri pouku, bi moral svoje učence poučiti o teh programih in njiho-
vem delovanju. Imam preveč drugih ciljev, da bi to dosegel; Pri mojem pouku je
poudarek na matematiki in ne na tehnologiji; Morda bi lahko DG uporabili za
utrjevanje šele potem, ko učenci pokažejo, da lahko veščine prenesejo na papir;
Geometrija se ni spremenila samo zato, ker imamo na voljo DG. Učenci morajo
še vedno znati narediti vse, kar smo se vedno učili.

Iz rezultatov nekaterih postavk lahko sklepamo, da imajo učitelji, ki pri po-
uku matematike ne uporabljajo DG, pozitiven odnos do tehnologije in njene
rabe pri pouku matematike. Npr., s postavko Menim, da bi bili programi za
DG uporabni pri nekaterih matematičnih vsebinah se je strinjalo in popolnoma
strinjalo 61,4  učiteljev, s postavko Če učenci DG uporabljajo DG za raziskova-
nje nove teme, ne razmišljajo samostojno in ne razvijajo geometrijskih veščin pa
se sploh ni strinjalo oz. se ni strinjalo 52,3  učiteljev. Vendar se tem učiteljem
ne zdi pomembno, da bi DG vključevali v pouk matematike, oz. raba DG pri

461
   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466