Page 507 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 507
Primerjava dveh predšolskih programov
Gelman, R. 1972. »Logical Capacity of Very Young Children: Number Invariance
Rules.« Child Development 43:75–90
Gelman, R., in C. Gallistel. 1978. The Child’s Understanding of Number. Cam-
bridge, MA: Harvard University Press.
Ginsburg, H. P., A. Klein in P. Starkey. 1998. »The Development of Children’s Ma-
thematical Thinking: Connecting Research with Practice.« V Handbook of
Child Psychology: Child Psychology and Practice, uredila I. Sigel in A. Rennin-
ger, 4:401–476. 5. izd. New York: Wiley.
Hepworth Berger, E. 1991. »Parent Involvement: Yesterday and Today.« Elemen-
tary School Journal 91 (3): 209–219.
Hughes, M. 1986. Children and Number: Dfficulties in Learning Mathematics. Ox-
ford: Blackwell.
Janžekovič Žmauc, I. 2014. »Razlike v sodelovanju vzgojiteljev in staršev v oko-
ljih z različnim socialno-ekonomskim statusom.« Revija za elementarno iz-
obraževanje 7 (3–4): 141–156.
Japelj Pavešić, B. 2014. »Predšolsko znanje matematike v luči mednarodnih pri-
merjav.« V Spodbujanje matematičnega mišljenja v vrtcu, uredile D. Belak,
B. Vrbovšek in M. Domicelj, 18–30. Ljubljana: Supra.
Kamenov, E. 1987. Predšolska pedagogija I. Beograd: Zavod za udžbenike i na-
stavna sredstva.
Kilpatrick, J. 2014. »History of Research in Mathematics Education.« V Encyclo-
pedia of Mathematics Education, uredil S. Lerman, 267–272. Cham: Springer.
Kilpatrick, J., J. Swafford in B. Findell. 2001. Adding It up: Helping Children Learn
Mathematics. Washington, DC: National Academy Press.
Kluczniok, K. 2017. »Early Family Risk Factors and Home Learning Environment
as Predictors of Children’s Early Numeracy Skills Through Preschool.« SAGE
Open 7 (2). https://doi.org/10.1177/2158244017702197.
Lareau, A. 1987. »Social Class Differences in Family-School Relationships: The
Importance of Cultural Capital.« Sociology of Education 60 (2): 73–85.
Lepičnik Vodopivec, J. 2010. »Sodelovanje staršev z vrtcem kot dejavnik kako-
vosti vrtca.« Revija za elementarno izobraževanje 3 (2–3): 63–78.
———. 2012. Teorija in praksa sodelovanja s starši: priročnik. Ljubljana: Pedago-
ška fakulteta.
Lipovec, A., in D. Antolin Drešar. 2019. Matematika v predšolskem obdobju. Ma-
ribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru.
Locke, J. 1989. Some Thoughts Concerning Education. Oxford: Clarendon.
Manfreda Kolar, V., M. Pavlovič, A. Perič in T. Hodnik Čadež. 2011. »Matema-
tična pismenost z vidika razumevanja pojma neskončnosti pri študen-
tih razrednega pouka.« V Razvijanje različnih pismenosti, uredile M. Cotič,
V. Medved Udovič in S. Starc, 188–201. Koper: Univerza na Primorskem,
Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales.
Manolitsis, G., G. K. Georgiou in N. Tziraki. 2013. »Examining the Effects of Home
507
Gelman, R. 1972. »Logical Capacity of Very Young Children: Number Invariance
Rules.« Child Development 43:75–90
Gelman, R., in C. Gallistel. 1978. The Child’s Understanding of Number. Cam-
bridge, MA: Harvard University Press.
Ginsburg, H. P., A. Klein in P. Starkey. 1998. »The Development of Children’s Ma-
thematical Thinking: Connecting Research with Practice.« V Handbook of
Child Psychology: Child Psychology and Practice, uredila I. Sigel in A. Rennin-
ger, 4:401–476. 5. izd. New York: Wiley.
Hepworth Berger, E. 1991. »Parent Involvement: Yesterday and Today.« Elemen-
tary School Journal 91 (3): 209–219.
Hughes, M. 1986. Children and Number: Dfficulties in Learning Mathematics. Ox-
ford: Blackwell.
Janžekovič Žmauc, I. 2014. »Razlike v sodelovanju vzgojiteljev in staršev v oko-
ljih z različnim socialno-ekonomskim statusom.« Revija za elementarno iz-
obraževanje 7 (3–4): 141–156.
Japelj Pavešić, B. 2014. »Predšolsko znanje matematike v luči mednarodnih pri-
merjav.« V Spodbujanje matematičnega mišljenja v vrtcu, uredile D. Belak,
B. Vrbovšek in M. Domicelj, 18–30. Ljubljana: Supra.
Kamenov, E. 1987. Predšolska pedagogija I. Beograd: Zavod za udžbenike i na-
stavna sredstva.
Kilpatrick, J. 2014. »History of Research in Mathematics Education.« V Encyclo-
pedia of Mathematics Education, uredil S. Lerman, 267–272. Cham: Springer.
Kilpatrick, J., J. Swafford in B. Findell. 2001. Adding It up: Helping Children Learn
Mathematics. Washington, DC: National Academy Press.
Kluczniok, K. 2017. »Early Family Risk Factors and Home Learning Environment
as Predictors of Children’s Early Numeracy Skills Through Preschool.« SAGE
Open 7 (2). https://doi.org/10.1177/2158244017702197.
Lareau, A. 1987. »Social Class Differences in Family-School Relationships: The
Importance of Cultural Capital.« Sociology of Education 60 (2): 73–85.
Lepičnik Vodopivec, J. 2010. »Sodelovanje staršev z vrtcem kot dejavnik kako-
vosti vrtca.« Revija za elementarno izobraževanje 3 (2–3): 63–78.
———. 2012. Teorija in praksa sodelovanja s starši: priročnik. Ljubljana: Pedago-
ška fakulteta.
Lipovec, A., in D. Antolin Drešar. 2019. Matematika v predšolskem obdobju. Ma-
ribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru.
Locke, J. 1989. Some Thoughts Concerning Education. Oxford: Clarendon.
Manfreda Kolar, V., M. Pavlovič, A. Perič in T. Hodnik Čadež. 2011. »Matema-
tična pismenost z vidika razumevanja pojma neskončnosti pri študen-
tih razrednega pouka.« V Razvijanje različnih pismenosti, uredile M. Cotič,
V. Medved Udovič in S. Starc, 188–201. Koper: Univerza na Primorskem,
Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales.
Manolitsis, G., G. K. Georgiou in N. Tziraki. 2013. »Examining the Effects of Home
507