Page 507 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 507
Primerjava dveh predšolskih programov

Gelman, R. 1972. »Logical Capacity of Very Young Children: Number Invariance
Rules.« Child Development 43:75–90

Gelman, R., in C. Gallistel. 1978. The Child’s Understanding of Number. Cam-
bridge, MA: Harvard University Press.

Ginsburg, H. P., A. Klein in P. Starkey. 1998. »The Development of Children’s Ma-
thematical Thinking: Connecting Research with Practice.« V Handbook of
Child Psychology: Child Psychology and Practice, uredila I. Sigel in A. Rennin-
ger, 4:401–476. 5. izd. New York: Wiley.

Hepworth Berger, E. 1991. »Parent Involvement: Yesterday and Today.« Elemen-
tary School Journal 91 (3): 209–219.

Hughes, M. 1986. Children and Number: Dfficulties in Learning Mathematics. Ox-
ford: Blackwell.

Janžekovič Žmauc, I. 2014. »Razlike v sodelovanju vzgojiteljev in staršev v oko-
ljih z različnim socialno-ekonomskim statusom.« Revija za elementarno iz-
obraževanje 7 (3–4): 141–156.

Japelj Pavešić, B. 2014. »Predšolsko znanje matematike v luči mednarodnih pri-
merjav.« V Spodbujanje matematičnega mišljenja v vrtcu, uredile D. Belak,
B. Vrbovšek in M. Domicelj, 18–30. Ljubljana: Supra.

Kamenov, E. 1987. Predšolska pedagogija I. Beograd: Zavod za udžbenike i na-
stavna sredstva.

Kilpatrick, J. 2014. »History of Research in Mathematics Education.« V Encyclo-
pedia of Mathematics Education, uredil S. Lerman, 267–272. Cham: Springer.

Kilpatrick, J., J. Swafford in B. Findell. 2001. Adding It up: Helping Children Learn
Mathematics. Washington, DC: National Academy Press.

Kluczniok, K. 2017. »Early Family Risk Factors and Home Learning Environment
as Predictors of Children’s Early Numeracy Skills Through Preschool.« SAGE
Open 7 (2). https://doi.org/10.1177/2158244017702197.

Lareau, A. 1987. »Social Class Differences in Family-School Relationships: The
Importance of Cultural Capital.« Sociology of Education 60 (2): 73–85.

Lepičnik Vodopivec, J. 2010. »Sodelovanje staršev z vrtcem kot dejavnik kako-
vosti vrtca.« Revija za elementarno izobraževanje 3 (2–3): 63–78.

———. 2012. Teorija in praksa sodelovanja s starši: priročnik. Ljubljana: Pedago-
ška fakulteta.

Lipovec, A., in D. Antolin Drešar. 2019. Matematika v predšolskem obdobju. Ma-
ribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru.

Locke, J. 1989. Some Thoughts Concerning Education. Oxford: Clarendon.
Manfreda Kolar, V., M. Pavlovič, A. Perič in T. Hodnik Čadež. 2011. »Matema-

tična pismenost z vidika razumevanja pojma neskončnosti pri študen-
tih razrednega pouka.« V Razvijanje različnih pismenosti, uredile M. Cotič,
V. Medved Udovič in S. Starc, 188–201. Koper: Univerza na Primorskem,
Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales.
Manolitsis, G., G. K. Georgiou in N. Tziraki. 2013. »Examining the Effects of Home

507
   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512