Page 261 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 261

Motivi za izbor vzgojiteljskega poklica pri slovenskih in hrvaških študentih


             Preglednica 2  Števila (f) in strukturni odstotki (f ) študentovih ocen motivov za izbor poklica, M in
                         SD, M glede na državo ter t-test in vrednost p
             Trditev                      f     f     f    f     f    M M SLO      t
                                        f()  f()  f()  f()  f()  SD  M HR     p
                                                             
             () Rad delam z otroki.                       ,  ,  ,
                                         ,  ,   ,  ,  ,  ,  ,  ,
                Ta poklic je ustvarjalen in              ,  ,  ,
                dinamičen                    ,   ,  ,  ,  ,  ,  ,
                Rad vzgajam in oblikujem                 ,  , ,
                mlade ljudi              ,  ,   ,  ,  ,  ,  ,  ,
                Rad posredujem nova znanja                ,  ,  ,
                                         ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
             () Rad pomagamdrugimljudem                  ,  ,  ,
                                             ,   ,      ,  ,  ,  ,
                Z opravljanjem tega poklica              ,  , ,
                postavljam pomembne      ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
                temelje za razvoj mladih ljudi
                Predstavlja delo vzgojitelja             ,  , ,
                pomemben prispevek k     ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
                družbi
             () Tapoklic miprinaša                       ,  ,  ,
                zadovoljstvo in poklicno  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
                izpolnitev
                Lahko s kvalitetnim delom                ,  , ,
                prispevam k ugledu tega  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
                poklica
                Omogoča, da bom lahko v                 ,  ,  ,
                polnosti razvijal svoje darove  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
             () Študij daje široko izobrazbo            ,  ,  ,
                                         ,  .  ,  ,  ,  ,  ,  ,
                So omogočena različna                   ,  , ,
                izobraževanja skozi celo  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
                zaposlitev
                Je omogočeno doseganje                   ,  , ,
                visoke izobrazbe (tudi   ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
                doktorata znanosti)
                Omogoča moj profesionalni               ,  ,  ,
                razvoj skozi celo kariero  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
                                                              Nadaljevanje na naslednji strani


               Iz preglednice 2 je razvidno, da so tako pri slovenskih kot pri hrvaških štu-
             dentih najmočneje zastopani notranji motivi. Vse štiri trditve tega sklopa


                                                                            261
   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266