Page 262 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 262

Danijela Blanuša Trošelj, Darjo Zuljan in Milena Valenčič Zuljan


            Preglednica 2 Nadaljevanje s prejšnje strani
             Trditev                     f     f     f     f    f    M M SLO      t
                                       f()  f()  f()  f()  f()  SD  M HR     p
                                                            
             () Ni problemov z zaposlitvijo            ,  , ,
                                        ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
               Omogoča reden dohodek                    ,  ,  ,
                                        ,   ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
               Mi bo ostalo dovolj časa za              ,  , ,
               družino                  ,   ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
               Mi bo ostalo dovolj časa za             ,  , ,
               hobije                   ,   ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
               So ugodni delovni pogoji                  ,  ,  ,
                                       ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
             () Študij ni zahteven                      ,  , ,
                                       ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
               V programu ni predmetov, ki              ,  ,  ,
               jih nisem imel rad v srednji šoli  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
               Poklicno delo ni zahtevno                ,  ,  ,
                                       ,  ,  ,  ,   ,  ,  ,  ,
             () Somidrugi dejali,dabibil                ,  ,  ,
               dober vzgojitelj        ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
               Imam dober zgled v svojih                ,  , ,
               nekdanjih vzgojiteljih in  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,
               učiteljih
               Imajo pedagoški poklici v naši            ,  ,  ,
               družini tradicijo       ,  ,  ,  ,   ,  ,  ,  ,
            Opombe  Naslovi vrstic: (1) notranji motivi, (2) altruizem in širša družbena usmerjenost, (3) osebna iz-
            polnitev in poslanstvo, (4) pomen profesionalnega razvoja in profesionalizacija vzgojiteljskega poklica,
            (5) zunanji dejavniki, (6) (ne)zahtevnost poklica in študija, (7) vpliv drugih.



                  imajo M nad 4, deleži ocene 5 se gibljejo od 44,8 (»rad posredujem nova
                  znanja«) do 80,4 (»rad delam z otroki«). Skupni deleži ocen 4 in 5 (po-
                  membni oz. zelo pomembni motivi) so 95,5 pri postavki »rad delam z
                  otroki«, 88,4 pri postavki »rad vzgajam in oblikujem mlade ljudi«, 86,1 pri
                  postavki »je ta poklic ustvarjalen in dinamičen« in 85,9 pri postavki »rad
                  posredujem nova znanja«. Ocena 3 – motiv je srednje pomemben je z 12-
                  odstotnim deležem zastopana le pri postavki »rad posredujem nova znanja«.
                    Z visokim deležem so zastopane tudi postavke v naboru altruističnih mo-
                  tivov in širše družbene usmerjenosti. Tudi tu so M nad 4,18. Deleži ocene 5
                  se gibljejo od 48,4 (»predstavlja delo vzgojitelja pomemben prispevek k


                  262
   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267