Page 511 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 511

Vloga predmeta šport pri spodbujanju narodne identitete na dvojezičnem območju Prekmurja


                  Leonenko, A. 2016. »Model of Preparing Future Physical Education Teachers for
                     Patriotic Upbringing of High School Pupils.« Journal of Physical Education
                     and Sport 16 (1): 668–672.
                  Low-Beer, A. 2003. »School History, National History and the Issue of National
                     Identity.«InternationalJournalofHistoricalTeaching,LearningandResearch
                     3(1):9–14.
                  Lukanovič, S.,in S.Zver. 2013.»Dvojezično izobraževanje: izbrani primeru v
                     svetu.« V Priročnik za učitelje dvojezičnih šol v Prekmurju, uredila M. Pisnjak,
                     500–531. Lendava: Zavod za kulturo madžarske narodnosti.
                  Medvešek, M. 2020. »Ali dvojezična šola v Prekmurju res razdvaja? Stališča star-
                     šev, dijakov in učencev o dvojezičnem izobraževanju.« Teorija in praksa 57
                     (2): 581–599.
                  Mikolič, V.,inN.Zudič Antonič. 2006. Med kulturami in jeziki. Koper: Univerza na
                     Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Založba Annales, in Uni-
                     verzanaPrimorskem, Fakultetazahumanistične študije.
                  Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport in Zavod Republike Slovenije za
                     šolstvo. 2016. Izvedbenanavodilazaizvajanjeprogramadvojezičneosnovne
                     šole. Uredil V. Milekšič. Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in
                     šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
                  ———. 2020a. Izvedbena navodila za dvojezično izvajanje izobraževalnega pro-
                     grama dvojezična slovensko-madžarska gimnazija. Uredili V. Milekšič, T.
                     Kranjc, V. Gomivnik Thuma, M. Pisnjak in I. Kumer. Ljubljana: Ministrstvo za
                     izobraževanje, znanost in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
                  ———. 2020b. Izvedbena navodila za dvojezično izvajanje srednješolskih izobra-
                     ževalnih programov v dvojezični srednji šoli. Uredili V. Milekšič, T. Kranjc, V.
                     Gomivnik Thuma, M. Pisnjak in I. Kumer. Ljubljana: Ministrstvo za izobra-
                     ževanje, znanost in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
                  Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo. 2011.
                     Program osnovna šola; športna vzgoja; učni načrt. Ljubljana: Ministrstvo za
                     šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
                  ———. 2008. Učni načrt: gimnazija; športna vzgoja. Ljubljana: Ministrstvo za
                     šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
                  Ministrstvo za šolstvo in šport. 2007. Bela knjiga o športu. Uredili S. Starček, Z.
                     Verovnik in I. Polajnar. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
                  ———. 2011. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji. Uredila J.
                     Krek in M. Metljak. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
                  Mujdrica, K. 2022. »Vloga predmeta šport pri spodbujanju narodne identitete
                     na slovensko-madžarskem območju Prekmurja.« Magistrsko delo, Uni-
                     verza v Mariboru.
                  Novak Lukonovič, S., in D. Limon. 2014. »Attitudes to Bilingual Education in Slo-
                     venia.« Current Issues in Language Planning 15 (4): 426–442.
                  Omelchenko, D., S. Maximova, G. Avdeeva, N. Goncharova, O. Noyanzina in


                                                                            511
   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516