Page 506 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 506

Kaja Mujdrica, Mateja Pšunder in Joca Zurc


            Preglednica 5  Pogostost vključevanja aktivnosti v pouk športne vzgoje, ki spodbujajo narodno
                        identiteto, in ugotavljanje razlik glede na stopnjo šolanja
             Aktivnost                Pogostost   f  f()    ¯ x   σ       U      p
             Navijamo za športnike         (a)     ,  ,  ,  ,  ,
                                           (b)     ,
                                           (c)     ,
             Ogledamo si športna tekmovanja  (a)    ,  ,  ,  ,  ,
                                           (b)     ,
                                           (c)     ,
             Veselimo se zmag športnikov   (a)     ,  ,  ,  ,  ,
                                           (b)     ,
                                           (c)     ,
             Pogovarjamo se o zadnjih tekmah  (a)    ,  ,  ,  ,  ,
                                           (b)     ,
                                           (c)     ,
             Mahamo z zastavicami          (a)       ,  ,  ,  ,  ,
                                           (b)     ,
                                           (c)    ,
             Ob uspehih smo ponosni na športnike  (a)    ,  ,  ,  ,  ,
                                           (b)     ,
                                           (c)     ,
             Zapojemo himno                (a)      ,  ,  ,  ,  ,
                                           (b)     ,
                                           (c)    ,
            Opombe  f –število odgovorov, f() – odstotki, ¯ x – aritmetična sredina, σ – standardni odklon, U –
            vrednost Mann-Whitneyjevega U-preizkusa, p – statistična pomembnost; (a) zelo pogosto (pri vsaki uri),
            (b) občasno (le ob pomembnejših športnih dogodkih), (c) nikoli (tega ne počnemo).



                  pouku športne vzgoje enakovredno zastopana oz. da bi moral biti pouk špor-
                  tne vzgoje dvojezičen (71,4). Učenci in dijaki s slovenskim ter z madžarskim
                  maternim jezikom so soglasno mnenja, da bi moral pouk športne vzgoje po-
                  tekati dvojezično (100,0).
                    Kot je razvidno iz preglednice 5, so učenci in dijaki na splošno presodili, da
                  so pri športni vzgoji najpogosteje ponosni na športnike ob njihovih uspehih
                  (¯ x = 1,94), in sicer predvsem ob pomembnejših športnih dogodkih (46,7).
                  Najmanj pogosto pa mahajo z zastavicami in zapojejo himno (¯ x =2,63).Kar
                  69,1 anketirancev je pri tem odgovorilo, da tega pri pouku športne vzgoje
                  nepočnejo nikoli,pri čemerso si bili tudi enotni vodgovorih (¯ x =0,60).Mann-
                  Whitneyjev U-preizkus ni pokazal statistično pomembnih razlik v pogostosti


                  506
   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511