Page 506 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 506
Kaja Mujdrica, Mateja Pšunder in Joca Zurc
Preglednica 5 Pogostost vključevanja aktivnosti v pouk športne vzgoje, ki spodbujajo narodno
identiteto, in ugotavljanje razlik glede na stopnjo šolanja
Aktivnost Pogostost f f() ¯ x σ U p
Navijamo za športnike (a) , , , , ,
(b) ,
(c) ,
Ogledamo si športna tekmovanja (a) , , , , ,
(b) ,
(c) ,
Veselimo se zmag športnikov (a) , , , , ,
(b) ,
(c) ,
Pogovarjamo se o zadnjih tekmah (a) , , , , ,
(b) ,
(c) ,
Mahamo z zastavicami (a) , , , , ,
(b) ,
(c) ,
Ob uspehih smo ponosni na športnike (a) , , , , ,
(b) ,
(c) ,
Zapojemo himno (a) , , , , ,
(b) ,
(c) ,
Opombe f –število odgovorov, f() – odstotki, ¯ x – aritmetična sredina, σ – standardni odklon, U –
vrednost Mann-Whitneyjevega U-preizkusa, p – statistična pomembnost; (a) zelo pogosto (pri vsaki uri),
(b) občasno (le ob pomembnejših športnih dogodkih), (c) nikoli (tega ne počnemo).
pouku športne vzgoje enakovredno zastopana oz. da bi moral biti pouk špor-
tne vzgoje dvojezičen (71,4). Učenci in dijaki s slovenskim ter z madžarskim
maternim jezikom so soglasno mnenja, da bi moral pouk športne vzgoje po-
tekati dvojezično (100,0).
Kot je razvidno iz preglednice 5, so učenci in dijaki na splošno presodili, da
so pri športni vzgoji najpogosteje ponosni na športnike ob njihovih uspehih
(¯ x = 1,94), in sicer predvsem ob pomembnejših športnih dogodkih (46,7).
Najmanj pogosto pa mahajo z zastavicami in zapojejo himno (¯ x =2,63).Kar
69,1 anketirancev je pri tem odgovorilo, da tega pri pouku športne vzgoje
nepočnejo nikoli,pri čemerso si bili tudi enotni vodgovorih (¯ x =0,60).Mann-
Whitneyjev U-preizkus ni pokazal statistično pomembnih razlik v pogostosti
506