Page 523 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 523
Vpliv šolanja na daljavo na gibalno aktivnost in učno uspešnost pri osnovnošolcih v Prekmurju
Preglednica 3 Intenzivnost gibalne aktivnosti učenk in učencev drugega
vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole v obdobju epidemije
covida-19 glede na način izvedbe pouka (šolanje na daljavo/v učilnici)
Intenzivnost Na daljavo V učilnici
Skupaj Učenke Učenci Skupaj Učenke Učenci
Nizka (a)
(b) , , , , , ,
(c) , ,, , , ,
Srednja (a)
(b) , , , ,
(c) , , , ,, ,
Visoka (a)
(b) , , , , , ,
(c) , , , , , ,
Skupaj (a)
(b) , , , , . ,
(c) , , , , , ,
Opombe Naslovi vrstic: (a) – število, (b) – delež glede na gibalno aktivnost, (c) – delež glede
2
2
na starost. Na daljavo: χ =2,848, p =0,241. V učilnici: χ =13,908, p <0,001.
gibalni aktivnosti (51,9). Delež nizkointenzivno gibalno aktivnih je s 16,2
v obdobju šolanja na daljavo padel na 8,7, ko je izvedba pouka potekala
v učilnici. V obeh skupinah je nizkointenzivno aktivnih več učenk kot učen-
cev. Preizkus hi-kvadrat je med ocenami učenk in učencev glede intenzivno-
sti gibalne aktivnosti v obdobju epidemije, ko je potekalo šolanje v šolskih
prostorih, pokazal statistično značilne razlike (p < 0,001) (preglednica 3).
Največučencevjeodgovorilo,dasodoseglipravdoberučniuspeh(46,9),
sledijo učenci, ki so bili odlični (44,9), najmanj učencev pa je doseglo dober
učni uspeh (8,2). Nobeden izmed anketiranih učencev ni odgovoril, da je
bil zadosten ali nezadosten. Z naraščanjem gibalne aktivnosti narašča tudi
delež učencev, ki so dosegli odličen učni uspeh. 71 anketirancev z odlič-
nimučnim uspehomje bilovprostemčasu gibalnoaktivnih zelopogosto
oz. vsaj petkrat na teden; teh je bilo med učenci s prav dobim uspehom 63
in med učenci, ki so dosegli dober šolski uspeh, samo 11. Med učenci, ki
so se opredelili za gibalno neaktivne ali neredno aktivne, je bilo največ takih,
ki so dosegli prav dober učni uspeh. Vendar je bilo med vsemi prav dobrimi
učenci teh samo 15 ter samo 7 med učenci z odličnim uspehom.
V regresijski model, ki ga prikazuje preglednica 4, smo vključili samo tiste
spremenljivke oz. značilnosti gibalne aktivnosti ter demografske značilnosti
523