Page 522 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 522

Samantha Sever in Joca Zurc


                  Preglednica 2 Pogostnost ukvarjanja z gibalno aktivnostjo pri učencih drugega
                              vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole v obdobju epidemije
                              covida-19 glede na način izvedbe pouka
                  Pogostost                                        Na daljavo  V učilnici
                  Nič, zelo majhna ali neredna gibalna aktivnost  Število      
                                                           Delež ()    ,,
                  Srednja gibalna aktivnost (vsaj -krat na teden)  Število    
                                                           Delež ()    ,    ,
                  Pogosta gibalna aktivnost (- do -krat na teden)  Število    
                                                           Delež ()    ,    ,
                  Skupaj                                   Število           
                                                           Delež ()   ,   ,



                    Iz preglednice 2 je razvidno, da se je največ učencev (74,1) drugega
                  vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole z gibalno aktivnostjo v ob-
                  dobju epidemije covida-19, in sicer tako med izvedbo šolanja na daljavo kot
                  tudi šolanja v učilnici, ukvarjalo redno oz. od pet- do sedemkrat na teden.
                  Ne glede na način izvedbe pouka (na daljavo oz. v učilnici) se je 26 učencev
                  opredelilo, da so bili v obdobju epidemije gibalno neaktivni. Razlik v po-
                  gostnosti prostočasne gibalne aktivnosti glede na način izvedbe pouka tako
                  nismo ugotovili. Prav tako preizkus hi-kvadrat ni pokazal statistično značilnih
                        2
                  razlik (χ =6,179, p = 0,151) med pogostostjo ukvarjanja z gibalno aktivnostjo
                  in starostjo učencev. Ugotovljene pa so bile statistično značilne razlike med
                  učenkami in učenci v pogostosti gibalne aktivnosti, ko je šolanje potekalo
                         2
                  všoli (χ =9,279, p = 0,026). V obeh skupinah je bilo največ redno gibalno
                  aktivnih (pet- do sedemkrat na teden), in sicer 75,3 učenk in 73,1 učencev.
                  Več gibalno neaktivnih je bilo med učenci (13,9) v primerjavi z učenkami
                  (12,4). Na osnovi dobljenih ugotovitev lahko sklepamo, da so bile učenke
                  med epidemijo v obdobju izvedbe pouka v šoli v primerjavi z učenci pogo-
                  steje gibalno aktivne.
                    Učenci drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole so bili v
                  obdobju epidemije, ko je šolanje potekalo na daljavo, v povprečju srednje
                  intenzivno gibalno aktivni (55,3), med temi je bilo 59,6 učenk in 51,9
                  učencev. Preizkus hi-kvadrat med ocenami učenk in učencev glede intenziv-
                  nosti gibalne aktivnosti v obdobju šolanja na daljavo ni pokazal statistično
                  značilnih razlik (p = 0,241). V obdobju epidemije, ko je šolanje potekalo v šoli,
                  je prav tako prevladovala srednje intenzivna gibalna aktivnosti (51,0), ki
                  je bila prevladujoča zlasti pri učenkah (64,8), medtem ko je več kot polo-
                  vica vseh anketiranih učencev poročalo o udejstvovanju v visokointenzivni


                  522
   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527