Page 79 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 79

Pripravljenost mladostnikov za nadaljevanje izobraževanja


                  Ibrahim, R. W., in D. Howe. 2011. »The Experience of Jordanian Care Leavers Ma-
                     king the Transition from Residential Care to Adulthood.« Children and Yo-
                     uth Services Review 33 (12): 2469–2474.
                  Jackson, S., in C. Cameron. 2012. »Leaving Care: Looking Ahead and Aiming Hi-
                     gher.« Children and Youth Services Review 34 (6): 1107–1114.
                  Košnik, P., D. Plavček, N. Vovk Ornik, R. Zupanc Grom, J. Domajnko, B. Marolt, P.
                     Pal idr. 2022. Vzgojni program za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostni-
                     kov s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami in Izvedbena priporo-
                     čila za izvajanjevzgojnega programa. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije
                     za šolstvo.
                  Krajnčan,M.,M.VukovičinK.PfeiferVrhunc.2021.»Osipnikiinnjihovemožnosti
                     v produkcijski šoli.« V Prehodi v različnih socialnih in izobraževalnih okoljih,
                     uredili S. Rutar, D. Felda, M. Rodela, N. Krmac, M. Marovič in K. Drljić, 327–
                     342. Koper: ZaložbaUniverzenaPrimorskem.
                  Kusturin,S., T. MaglicainK.Makvić, ur.B.l. OkvirKO:priručnikzaosnaživanjemla-
                     dih u procesu izlaska iz alternativne skrbi. Zagreb: Udruga »Igra«.
                  Malmberg, L. E., in J. Trempala. 1997. »Anticipated Transition to Adulthood: The
                     Effects of Educational Track, Gender and Self – Evulation on Finish and Po-
                     lish Adolescents Future Orientation.« Journal of Youth and Adolescence 26
                     (5): 517–537.
                  National Audit Office. 2015. Care Leavers’ Transition to Adulthood. London: Nati-
                     onal Audit Office.
                  Pinkerton, J. 2011. »Constructing a Global Understanding of the Social Ecology
                     of Leaving Out of Home Care.« Children and Youth Services Review 33 (12):
                     2412–2416.
                  Radić Bursać, S., in I. Jeđud Borić. 2013. »Končno svobodni? Perspektive mla-
                     dih o samostojnem življenju po odhodu iz mladinskega doma.« Socialna
                     pedagogika 17 (3–4): 247–270.
                  Scottish Government. 2016. »Children and Young People (Scotland) Act 2014:
                     National Guidance on Part 12: Services in relation to Children at Risk of Be-
                     coming Looked After, etc.« Scottish Government, 14. december. https://
                     www.gov.scot/publications/children-young-people-scotland-act-2014
                     -national-guidance-part-12/pages/3/.
                  Strokovni center Logatec. B.l. »Interno izobraževanje.« https://zvi-logatec.si
                     /izobrazevanje/.
                  Škoflek, I. 1989. »Evaluacija procesov in efektov zavodskega tretmana otrok in
                     mladostnikov z motnjami vedenja v socialistični Republiki Sloveniji.« Dok-
                     torska disertacija, Univerza u Beogradu.
                  Štemberger, T. 2021. »Statistična značilnost in/ali velikost učinka.« Revija za ele-
                     mentarno izobraževanje 14 (4): 485–500.
                  Ule, M. 2008. Za vedno mladi? Socialna psihologija odraščanja. Ljubljana: Fakul-
                     teta za družbene vede.


                                                                            79
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84