Page 79 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 79
Pripravljenost mladostnikov za nadaljevanje izobraževanja
Ibrahim, R. W., in D. Howe. 2011. »The Experience of Jordanian Care Leavers Ma-
king the Transition from Residential Care to Adulthood.« Children and Yo-
uth Services Review 33 (12): 2469–2474.
Jackson, S., in C. Cameron. 2012. »Leaving Care: Looking Ahead and Aiming Hi-
gher.« Children and Youth Services Review 34 (6): 1107–1114.
Košnik, P., D. Plavček, N. Vovk Ornik, R. Zupanc Grom, J. Domajnko, B. Marolt, P.
Pal idr. 2022. Vzgojni program za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostni-
kov s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami in Izvedbena priporo-
čila za izvajanjevzgojnega programa. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Krajnčan,M.,M.VukovičinK.PfeiferVrhunc.2021.»Osipnikiinnjihovemožnosti
v produkcijski šoli.« V Prehodi v različnih socialnih in izobraževalnih okoljih,
uredili S. Rutar, D. Felda, M. Rodela, N. Krmac, M. Marovič in K. Drljić, 327–
342. Koper: ZaložbaUniverzenaPrimorskem.
Kusturin,S., T. MaglicainK.Makvić, ur.B.l. OkvirKO:priručnikzaosnaživanjemla-
dih u procesu izlaska iz alternativne skrbi. Zagreb: Udruga »Igra«.
Malmberg, L. E., in J. Trempala. 1997. »Anticipated Transition to Adulthood: The
Effects of Educational Track, Gender and Self – Evulation on Finish and Po-
lish Adolescents Future Orientation.« Journal of Youth and Adolescence 26
(5): 517–537.
National Audit Office. 2015. Care Leavers’ Transition to Adulthood. London: Nati-
onal Audit Office.
Pinkerton, J. 2011. »Constructing a Global Understanding of the Social Ecology
of Leaving Out of Home Care.« Children and Youth Services Review 33 (12):
2412–2416.
Radić Bursać, S., in I. Jeđud Borić. 2013. »Končno svobodni? Perspektive mla-
dih o samostojnem življenju po odhodu iz mladinskega doma.« Socialna
pedagogika 17 (3–4): 247–270.
Scottish Government. 2016. »Children and Young People (Scotland) Act 2014:
National Guidance on Part 12: Services in relation to Children at Risk of Be-
coming Looked After, etc.« Scottish Government, 14. december. https://
www.gov.scot/publications/children-young-people-scotland-act-2014
-national-guidance-part-12/pages/3/.
Strokovni center Logatec. B.l. »Interno izobraževanje.« https://zvi-logatec.si
/izobrazevanje/.
Škoflek, I. 1989. »Evaluacija procesov in efektov zavodskega tretmana otrok in
mladostnikov z motnjami vedenja v socialistični Republiki Sloveniji.« Dok-
torska disertacija, Univerza u Beogradu.
Štemberger, T. 2021. »Statistična značilnost in/ali velikost učinka.« Revija za ele-
mentarno izobraževanje 14 (4): 485–500.
Ule, M. 2008. Za vedno mladi? Socialna psihologija odraščanja. Ljubljana: Fakul-
teta za družbene vede.
79