Page 22 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 22

Problemsko delo


                  o izbiri problema, saj ga je treba prilagoditi različni starosti udeležencev, na
                  koncu pa učitelju ostane še oblikovanje skupin, ki morajo biti kompatibilne,
                  da bodo dobro sodelovale (Kelly in Finlayson, 2007).
                    Vse ovire so rešljive, a potrebujejo le ustrezno mero potrpežljivosti, vztraj-
                  nosti ter spodbude. Učna metoda bo uspešna, če bo učitelj aktivno prisoten
                  pri vseh korakih dela in bo sproti reševal morebitne težave ter odgovarjal na
                  vprašanja.

                       Vaje
                        1. Udeležence razdelimo v šest skupin. V okviru naloge jim določimo vlogo
                          ravnatelja. Na šoli je prišlo do večjih konfliktov dveh skupin učiteljev. Vsaki
                          skupini dodelimo vlogo ravnatelja, ki naj kolektivno premisli, kako bi lahko
                          kot ravnatelj rešili problem med dvema skupinama učiteljev, ki sta v kon-
                          fliktu.
                       2. Določite temo oz. problem (situacijo), ki bi bil primeren, da ga razrešijo
                          učenci 7. razreda osnovne šole.











































                  22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27