Page 22 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 22
Problemsko delo
o izbiri problema, saj ga je treba prilagoditi različni starosti udeležencev, na
koncu pa učitelju ostane še oblikovanje skupin, ki morajo biti kompatibilne,
da bodo dobro sodelovale (Kelly in Finlayson, 2007).
Vse ovire so rešljive, a potrebujejo le ustrezno mero potrpežljivosti, vztraj-
nosti ter spodbude. Učna metoda bo uspešna, če bo učitelj aktivno prisoten
pri vseh korakih dela in bo sproti reševal morebitne težave ter odgovarjal na
vprašanja.
Vaje
1. Udeležence razdelimo v šest skupin. V okviru naloge jim določimo vlogo
ravnatelja. Na šoli je prišlo do večjih konfliktov dveh skupin učiteljev. Vsaki
skupini dodelimo vlogo ravnatelja, ki naj kolektivno premisli, kako bi lahko
kot ravnatelj rešili problem med dvema skupinama učiteljev, ki sta v kon-
fliktu.
2. Določite temo oz. problem (situacijo), ki bi bil primeren, da ga razrešijo
učenci 7. razreda osnovne šole.
22