Page 81 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 81

Prednosti in slabosti igre vlog


                  Profesorlahkodoloči,dapolovicaopazovalcevopazujeučencainznakeADHD,
                  polovica pa ravnanje specialnega pedagoga. Ob koncu igre sledi refleksija, kjer
                  študenti povzamejo, kaj se je dogajalo, igralca povesta svoje občutke, ki sta
                  jih doživljala med igranjem, povesta, ali menita, da sta bila uspešna, ter kaj
                  bi izboljšala. Študenti skušajo dogajanje v igri povezati s teorijo in razmisliti
                  o delu specialnega pedagoga. Na ta način spoznajo zahtevnost specialnope-
                  dagoškega dela, značilnosti ADHD ter načine nudenja pomoči otrokom s to
                  vrsto posebnih potreb.

                  Vaja
                  Oblikujte dejavnost za izvedbo igre vlog in v skupini napišite predviden potek
                  igre vlog. Določite tudi predviden čas izvedbe.


















































                                                                             81
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86