Page 26 - Naša pedagoška pot
P. 26
Dr. Lucija Čok
Partnerji projekta TEMPUS
3767 pri snovanju strategij:
Pedagoška akademija UL
Enota Koper, Universite
Shendal Grenoble III,
Pädagogische Akademie
des Bundes in Kärnten,
Università degli Studi
di Udine (osebni arhiv
avtorice)
vih študijskih programov), vsebina študija (več poudarka specialnim didakti-
kam) in didaktična raven (od timskega poučevanja, formativnega vrednote-
nja znanja do refleksije in kognicije). Kompetitivnost v sistemu izobraževanja
je Cveta Razdevšek Pučko¹⁹ ocenila kot priložnost za zvišanje standardov pri
študiju in poklicu razrednega učitelja.
Delavnica 5B Sveta Evrope, na kateri je sodelovalo 40 držav (80 udeležen-
cev), je potekala junija 1995 v Portorožu pod mentorstvom Johna Trima²⁰ in
sodelujočih strokovnjakov Sveta Evrope. Takrat je John Trim, uvodničar na
konferenci, sporočil učiteljem:
Z obsežnim znanjem, vedenjem in izkušnjami, ki jih prispevate v širjavo
evropskega ekspertnega znanja, ob skupnem delu uresničujete vizijo
mednarodne edukacije za naše učence po vsej Evropi, da bo vsak Evro-
pejecodpredšolskevzgojeskozi primarno,sekundarno in visokošolsko
izobraževanje, vse do odraslosti, razvil sposobnosti in samozaupanje, ki
mu bodo pomagali spoprijemati se s številnimi izzivi večjezične in več-
kulturne stvarnosti enaindvajsetega stoletja.
Projekt Drugače v drugačno šolo²¹ je tudi jezikoslovcem ponudil osnovo za
¹⁹ Cveta Razdevšek Pučko, Evropski trendi v izobraževanju razrednih učiteljev: zbornik prispevkov k
projektu Tempus S_JEP-11187-96 Respect (Ljubljana: Pedagoška fakulteta, 1998), 24.
²⁰ John Leslie Melville Trim (1924–2013), angleški jezikoslovec, strokovnjak Sveta Evrope in avtor
prvih predlogov ravni jezikovnega praga (SEJO).
²¹ Drugače v drugačno šolo: učiteljica asistentka v prvem razredu, aplik. proj. Strokovnega sveta
RS za šolstvo in šport, 1991–1994. Vodji projekta sta bili Cveta Razdevšek Pučko in Slavko Gaber.
26