Page 107 - Učilnica za življenje
P. 107
Povezovanje angleščine in spoznavanja okolja v tretjem razredu
Različna Različni Živali
življenjska pogledi na različnih
Jezik učenja
• Ključno besedišče okolja doma na živalske koncih
in po svetu vrtove sveta
in fraze Živali
• Jezik za opisovanje
živali
Življ. krog živali
Kultura
Jezik za učenje
Prehranjevanje živali
•Vpraš.in odgovori
•Razumev.navodil Komunikacija Živali Vsebina
•Jezik za delo
Življenjska okolja
v skupinah
Kognicija
Razmnoževanje
Jezik preko učenja
• Sposobnosti upo-
rabe slovarja Mini projekt
Povezovanje Primerjanje
• Uporaba povratne
informacije
• Sposobnosti razi- Ustvarjanje Ustvarjanje
skovanja življenjskega rešitev
•Predstavitvene okolja
sposobnosti
Slika 1 Miselni vzorec za izbrano enoto CLIL
izvajali v skupinah, in samostojno raziskovanje. Učenci so s pomočjo izbrane
spletne strani izpolnjevali knjižice, v katerih so raziskovali in zapisovali ugo-
tovitve o izbrani živali. Poleg povezovanja tujega jezika in spoznavanja okolja
smo vprojektno delo medpredmetno vključili tudi področjelikovneumetno-
sti (izdelovanje makete). Pomemben vidik je bil tudi kontekstualizacija uče-
nja jezika, kar se je na različne načine odražalo v vseh izvedenih dejavnostih.
Učenci so npr. v skupinah določili tudi odpiralni čas in cenik živalskega vrta.
Postopek obdelave podatkov
Zbrane podatke anketnega vprašalnika, ocenjevalnega lista in analize konč-
nih izdelkov smo obdelali kvantitativno, in sicer z uporabo računalniškega
programa SPSS, kjer smo uporabili deskriptivno statistiko za prikaz vseh pri-
dobljenih podatkov. Tretji del vprašalnika, kjer so učenci dopolnjevali stavke,
smo obdelali kvalitativno, in sicer s kodiranjem odgovorov. Prav tako smo
kvalitativno obdelali podatke, pridobljene z analizo izdelkov, in sicer po vna-
prej določenih kriterijih.
Rezultati
Analiza anketnega vprašalnika
Prvi sklop trditev se je nanašal na motivacijo ter sodelovanje učencev med
učnimiurami.Kot jerazvidno iz preglednice1,jevečinaučencevizkazalavelik
107