Page 107 - Učilnica za življenje
P. 107

Povezovanje angleščine in spoznavanja okolja v tretjem razredu


                                Različna   Različni    Živali
                               življenjska  pogledi  na različnih
             Jezik učenja
             • Ključno besedišče  okolja doma  na živalske  koncih
                               in po svetu  vrtove     sveta
              in fraze                                           Živali
             • Jezik za opisovanje
              živali
                                                                 Življ. krog živali
                                           Kultura
             Jezik za učenje
                                                                 Prehranjevanje živali
             •Vpraš.in odgovori
             •Razumev.navodil  Komunikacija  Živali   Vsebina
             •Jezik za delo
                                                                 Življenjska okolja
              v skupinah
                                           Kognicija
                                                                 Razmnoževanje
             Jezik preko učenja
             • Sposobnosti upo-
              rabe slovarja                                      Mini projekt
                              Povezovanje            Primerjanje
             • Uporaba povratne
              informacije
             • Sposobnosti razi-    Ustvarjanje  Ustvarjanje
              skovanja              življenjskega  rešitev
             •Predstavitvene          okolja
              sposobnosti
             Slika 1 Miselni vzorec za izbrano enoto CLIL
             izvajali v skupinah, in samostojno raziskovanje. Učenci so s pomočjo izbrane
             spletne strani izpolnjevali knjižice, v katerih so raziskovali in zapisovali ugo-
             tovitve o izbrani živali. Poleg povezovanja tujega jezika in spoznavanja okolja
             smo vprojektno delo medpredmetno vključili tudi področjelikovneumetno-
             sti (izdelovanje makete). Pomemben vidik je bil tudi kontekstualizacija uče-
             nja jezika, kar se je na različne načine odražalo v vseh izvedenih dejavnostih.
             Učenci so npr. v skupinah določili tudi odpiralni čas in cenik živalskega vrta.

             Postopek obdelave podatkov
             Zbrane podatke anketnega vprašalnika, ocenjevalnega lista in analize konč-
             nih izdelkov smo obdelali kvantitativno, in sicer z uporabo računalniškega
             programa SPSS, kjer smo uporabili deskriptivno statistiko za prikaz vseh pri-
             dobljenih podatkov. Tretji del vprašalnika, kjer so učenci dopolnjevali stavke,
             smo obdelali kvalitativno, in sicer s kodiranjem odgovorov. Prav tako smo
             kvalitativno obdelali podatke, pridobljene z analizo izdelkov, in sicer po vna-
             prej določenih kriterijih.

             Rezultati
             Analiza anketnega vprašalnika
             Prvi sklop trditev se je nanašal na motivacijo ter sodelovanje učencev med
             učnimiurami.Kot jerazvidno iz preglednice1,jevečinaučencevizkazalavelik


                                                                            107
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112