Page 14 - Učilnica za življenje
P. 14
Maja Vrčon
cije (usmerjanja) učenja ter vključevanjem ekosocialnih vsebin skozi te pri-
stope. Skupaj z učitelji slovenskih osnovnih in srednjih šol so tudi razvili učne
scenarije, ki so del priročnika za učitelje. S projektnim partnerjem, Pedago-
ško fakulteto Univerze na Primorskem, so organizirali dve konferenci za širšo
skupnost učiteljev in izdali pričujočo znanstveno monografijo, v kateri so po-
jasnjeni rezultati projekta, postopki in viri. Pedagoška fakulteta bo nastale
učne scenarije in gradiva vključila v predmete s področja okoljskih ved. Vse
to bo sedanjim in bodočim učiteljem omogočilo, da v razredu nastopijo kot
facilitatorji učenja s celostnim razumevanjem ekosocialnih tematik.
Literatura
Priporočilo Sveta z dne 16. junija 2022 o učenju za zeleni prehod in trajnostni
razvoj. (2022). Uradni list Evropske Unije, (C 243), 1-9.
14