Page 113 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 113
evalvacija doseganja kompetenc v podiplomskem študijskem programu

Metodološki pristop

Za preverjanje doseganja kompetenc diplomantov drugostopenjskega študijskega programa
na izbrani fakulteti smo se odločili uporabiti kombinirani pristop. Odločili smo se za sku-
pinske intervjuje in anketo. S pomočjo intervjujev smo želeli pridobiti neposredne izkušnje
in poglobljen vidik študentov, s pomočjo ankete pa pridobiti podatke o splošnem dosega-
nju kompetenc, ki bi nam služili za pripravo orisa dejanskega kompetenčnega profila. V na-
daljevanju podrobneje predstavljamo metodologijo vsake raziskovalne faze.

Raziskovalna vprašanja za skupinske intervjuje

Raziskovalna vprašanja so se nanašala na preučevano skupino študentov magistrskega pro-
grama, vpisanih na UP FM, ki so bili vključeni v raziskavo. Glavno raziskovalno vprašanje
smo za boljši vpogled v izraženost kompetenc razdelili na štiri podvprašanja.

Do katere mere so pri študentih prisotne kompetence, opredeljene v kompetenčnem
profilu za program?
- Na kakšen način so študenti skozi študijski program usvojili kompetence, opredelje-

ne v kompetenčnem profilu?
- V katerih situacijah študentje uporabljajo usvojene kompetence, opredeljene v kom-

petenčnem profilu?
- Kako pogosto študentje uporabljajo usvojene kompetence, opredeljene v kompetenč-

nem profilu?
- Na kakšen način študentje uporabljajo usvojene kompetence, opredeljene v kompe-

tenčnem profilu?

Izvedba skupinskih intervjujev in analiza

Razgovori s študenti so potekali v predavalnicah v študijskih središčih UP FM v avgustu
in septembru 2014. Na posameznih razgovorih je sodelovalo med 7 in 16 udeležencev, sku-
paj 37 udeležencev, med katerimi 3 niso bili vpisani v obravnavani študijski program. Na-
bor študentov je bil priložnosten.

Razgovori so trajali v povprečju dobro uro. Študentje so se predhodno seznanili z na-
menom razgovora in so soglašali s tem, da se pogovori snemajo z diktafonom. Študentom
smo zagotovili anonimnost pri odgovarjanju na vprašanja. Pogovore smo posneli z name-
nom oblikovanja transkriptov (popolnih prepisov zvočnega materiala). Transkripti so bili
nato vneseni in analizirani s pomočjo računalniškega orodja ATLAS.ti/7. izdaja. Med ana-
lizo je nastalo 11 kod (pomensko povezanih vsebin, ki se neposredno ali posredno dotikajo
tematike kompetenc), ki so navedene spodaj:
Seznam kod
- Delo s podatki in informacijami
- Delo s podatki in informacijami_raba angl. jezika
- Delo s skupinami
- Etičnost
- Kritična presoja_presoja B2 na FM
- Kritična presoja_samokritičnost

111
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118