Page 167 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 167
na kakovosti strukturnih in procesnih pogojev ter učinkov študija ...

jejo višje. Z analizo variance (ANOVA) smo pri omenjenih primerih ugotovili tudi značilne
statistične razlike med letniki študija. Večji vpliv na razvoj zmožnosti dela z otroki s posebni-
mi potrebami (F(3, 309) = 11,756, p ˂ 0,05) in razvoj ustvarjalnega dela na umetniških podro-
čjih (F(3, 309) = 6, 970, p ˂ 0,05) kažejo povprečne ocene študentov zadnjega letnika študija.

Preglednica 29: Povprečne ocene vpliva študija, po mnenju študentov, na doseganje kompe-
tenc študentov in t-preizkus za primerjavo povprečij vpliva glede na način izvedbe študija.

Skupaj Leveneov t-preizkus
preizkus
Način
Kompetence izvedbe N M SD M SD F P t-vre- g 2P
študija dnost
148
Sposobnost kritičnega mišljenja redni 175 4,08 0,675 4,09 0,682 0,129 0,720 -0,136 321 0,892
izredni 148 4,09 0,689
Sposobnost samoiniciativnega 171
iskanja informacij in pridobiva- redni 147 4,14 0,670 4,14 0,691 0,286 0,593 0,095 317 0,924
171 4,13 0,711
nja znanja izredni 148
171
Sposobnost analitičnega redni 148 3,90 0,601 3,93 0,668 0,967 0,326 -0,722 316 0,471
mišljenja izredni 168 3,96 0,722
Obvladovanje komunikacijskih redni 148 3,91 0,713
veščin (v domačem okolju) izredni 171 3,98 0,731 3,95 0,723 0,036 0,849 -0,949 317 0,343
148
Obvladovanje komunikacijskih redni 169 3,43 0,983 3,36 0,941 2,301 0,130 1,152 314 0,250
veščin (v mednarodnem okolju) izredni 148 3,30 0,901
redni 169 4,11 0,821
Sposobnost timskega dela izredni 148 4,04 0,766 4,07 0,792 0,781 0,378 0,897 317 0,370
168
Sposobnost vzpostavljanja par- redni 147 3,80 0,814 3,78 0,783 0,032 0,858 0,461 315 0,645
tnerskih odnosov in sodelova- 169 3,76 0,758
nja med različnimi subjekti izredni 147
168
Sposobnost  redni 148 3,69 0,815
interdisciplinarnega 167 3,88 0,709 3,79 0,765 5,546 0,019 -2,159 293,488 0,032
povezovanja strokovnih vsebin izredni

Sposobnost  redni 3,96 0,755 4,02 0,732 0,583 0,446 -1,431 314 0,153
samoopazovanja in samovred­ izredni 4,08 0,709
notenja
Sposobnost ustvarjalnega redni 3,99 0,815
delovanja izredni 4,11 0,719 4,06 0,766 0,017 0,898 -1,382 314 0,168

Specialna pedagoška znanja za redni 3,25 0,942 3,38 0,968 1,136 0,287 -2,176 313 0,030
delo z otroki s posebnimi po- izredni 3,49 0,979
trebami
Estetska občutljivost ter aktiv-
no in ustvarjalno delo na ume- redni 3,39 0,788 3,53 0,842 1,595 0,208 -2,774 313 0,006
3,65 0,871
tniških področjih izredni

Zmožnost uporabe širokega redni 148 3,80 0,753
spektra strategij učenja in po- 3,80 0,771 1,569 0,211 0,142 314 0,887
učevanja
izredni 168 3,79 0,788

Zmožnost raziskovalnega redni 148 3,80 0,699 3,77 0,757 2,855 0,092 0,521 316 0,603
delovanja izredni 170 3,75 0,805
Zmožnost načrtovanja lastnega redni 148 3,88 0,782
profesionalnega razvoja izredni 168 3,91 0,733 3,90 0,755 1,537 0,216 -0,379 314 0,705

Zmožnost etičnega ravnanja  redni 146 3,93 0,844 3,93 0,807 0,723 0,396 0,028 313 0,978
izredni 169 3,93 0,776
Zmožnost vzpostavljanja pogo- redni 148 3,95 0,754
jev, procesov in odgovornosti 3,95 0,744 0,892 0,346 -0,147 314 0,883
za vseživljenjsko učenje izredni 168 3,96 0,737

Legenda: N – število, M – povprečje, SD – standardni odklon, F – preizkus, P, 2P – statistična po-
membnost, g – število prostostnih stopenj

165
   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172