Page 171 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 171
ocena kakovosti strukturnih in procesnih pogojev ter učinkov študija ...

datkov je potekalo v marcu 2015. Podatki so bili obdelani na ravni opisne in inferenčne statistike. Ugo-
tavljamo, da so študentje zadovoljni s strukturnimi pogoji, z vsebino in izvedbo študijskega programa.
Razmerje med teoretičnim in praktičnim znanjem študentje ocenjujejo kot uravnoteženo, predvsem
izredni študentje pa si želijo več praktičnega znanja. Razveseljivi so tudi podatki o vplivu študija na ra-
zvoj ključnih kompetenc za vseživljenjsko izobraževanje. Raziskava je pokazala, da študenti kot največji
ocenjujejo vpliv študija na svojo sposobnost kritičnega mišljenja, sposobnost samoiniciativnega iskanja
informacij in pridobivanja znanja. Na osnovi notranje evalvacije študijskega programa PV ugotavljamo
njegovo ustrezno vsebinsko in izvedbeno naravnanost. Izzivi v prihodnje so povezani z urejanjem pro-
storskih pogojev, opremljenostjo ter dostopom do virov informacij, ki bi študentom omogočile večjo
razvojno naravnanost, kot je neposredno sodelovanje pri prenovi programov, sodelovanje pri obštudij-
skih dejavnostih ter raziskovalni dejavnosti fakultete.

Literatura

Dahlberg, Gunila, Peter Moss, and Alan Pence. Beyond Quality in Early Childhood Educa-
tion and Care: languages of evaluation. London, New York: Routledge, 2008.

»ENQA report on Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European
Higher Education AreaENQA report on Standards and Guidelines for Quality Assurance

in the European Higher Education Area.« 2009. Helsinki: European Association for
Quality Assurance in Higher Education, 2009. April 12, 2015. http://www.enqa.eu/
wp-content/uploads/2013/06/ESG_3edition-2.pdf.
European Commission/EACEA/Eurydice/Eurostat. »Key Data on Early Childhood
Education and Care in Europe. 2014 Edition.« Eurydice and Eurostat Report. Lu-
xemburg: Publications Office of the European Union, 2014.
João Rosa, Maria, and Alberto Amaral. »A Self-Assessement of Higher Education Institu-
tions from the Perspective of the Efqm Excellence Model.« In Quality Assurance in
Higher Education, edited by Don F. Westerheijden, Bjørn Stensaker and Maria João
Rosa, 181−208. Dordrecht, The Netherlands: Springer, 2007,
Olcen, Zeynep, ed. »The Concept of Excelence in Higher Education.« Brussels: Euro-
pen Association for Quality Assurance in Higher Education AISBL, 2014. April 12,
2015. http://www.enqa.eu/indirme/ENQA+Excellence+WG+Report_The+Con-
cept+of+Excellence+in+Higher+Education.pdf
Pavlič, Slavica. Zgodovina idrijskega šolstva do leta 1945. Idrija: Založba Bogataj, 2006.
Statistični urad RS. »Delež otrok, vključenih v vrtce, po posameznih letih starosti in spolu,
Slovenija, letno.« April 12, 2015. http://pxweb.stat.si/pxweb/Dialog/viewplus.asp?-
ma=H094S&ti=&path=../Database/Hitre_Repozitorij/&lang=2.
Šuštar, Branko, ed. Šolstvo na slovenskem skozi stoletja: katalog stalne razstave. Ljubljana:
Slovenski šolski muzej, 2002.
Univerza na Primorskem. »Kakovost.« April 12, 2015. http://www.upr.si/index.php?pa-
ge=static&item=74.
»Vloga za pridobitev soglasja k študijskemu programu 1. stopnje Predšolska vzgoja.« Po-
slovni dokumenti. Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta: 2008.

169
   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176