Page 221 - Moretti, Melita, in Mirko Markič (ur.). 2017. Organizacijska kultura in organizacijska klima: Teorija, praksa in raziskave v Sloveniji. Koper. Založba Univerze na Primorskem
P. 221
11: Organizacijska klima v slovenskih zdraviliščih 221

− Trditev št. 52. Zaposleni imajo jasno predstavo o tem, kaj se od
njih pričakuje pri delu – DO5

2. Strokovna usposobljenost in učenje
− Trditev št. 38. Organizacija zaposlenim nudi potrebno usposa-

bljanje za dobro opravljanje dela – SU1
− Trditev št. 23. Zaposleni se učimo drug od drugega – SU2
− Trditev št. 58. Pri nas so zaposleni le ljudje, ki so usposobljeni za

svoje delo – SU3
− Trditev št. 64. Sistem usposabljanja je dober – SU4
− Trditev št. 19. Pri usposabljanju se upoštevajo tudi želje zaposle-

nih – SU5
3. Odnos do kakovosti
− Trditev št. 9. Zaposleni po svoji moči prispevamo k doseganju

standardov kakovosti – OK1
− Trditev št. 14. Druge sodelavce in oddelke obravnavamo kot svo-

je cenjene stranke – OK2
− Trditev št. 27. Naši oddelki imajo jasno zastavljene standarde in

cilje kakovosti – OK3
− Trditev št. 43. Zaposleni se čutimo odgovorne za kakovost naše-

ga dela – OK4
− Trditev št. 61. Kakovost dela in količina sta pri nas enako po-

membni – OK5
4. Nagrajevanje
− Trditev št. 5. Uspešnost se praviloma vrednoti po dogovorjenih

ciljih in strategijah – N1
− Trditev št. 39. Tisti, ki so bolj obremenjeni z delom, so tudi

ustrezno stimulirani – N2
− Trditev št. 24. Za slabo opravljeno delo sledi ustrezna graja ozi-

roma kazen –N3
− Trditev št. 56. Zaposleni prejemamo plačo, ki je vsaj enakovre-

dna ravni plač na tržišču – N4
− Trditev št. 62. Razmerja med plačami zaposlenih v podjetju so

ustrezna – N5
5. Notranje komuniciranje in informiranje
− Trditev št. 12. Vodstvo zaposlenim informacije posreduje na ra-

zumljiv način – K1
   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226