Page 224 - Moretti, Melita, in Mirko Markič (ur.). 2017. Organizacijska kultura in organizacijska klima: Teorija, praksa in raziskave v Sloveniji. Koper. Založba Univerze na Primorskem
P. 224
Organizacijska kultura in organizacijska klima

− Trditev št. 46. Napake med preizkušanjem novih načrtov dela so
v naši organizaciji sprejemljive – I4

− Trditev št. 51. Naše izdelke in storitve stalno izboljšujemo in po-
sodabljamo – I5

13. Zadovoljstvo
− Trditev št. 65. Zadovoljstvo z delom – Z1
− Trditev št. 66. Zadovoljstvo z vodstvom organizacije – Z2
− Trditev št. 67. Zadovoljstvo s sodelavci – Z3
− Trditev št. 68. Zadovoljstvo z neposredno nadrejenimi – Z4
− Trditev št. 69. Zadovoljstvo z možnostmi za napredovanje – Z5
− Trditev št. 70. Zadovoljstvo s plačo – Z6
− Trditev št. 71. Zadovoljstvo s statusom v organizaciji – Z7
224 − Trditev št. 72. Zadovoljstvo z delovnimi pogoji (oprema, prosto-

ri) – Z8
− Trditev št. 73. Zadovoljstvo z možnostmi za izobraževanje – Z9
− Trditev št. 74. Zadovoljstvo s stalnostjo zaposlitve – Z10
− Trditev št. 75. Zadovoljstvo z delovnim časom – Z11

Apriornim dimenzijam organizacijske klime so dodana še vprašanja
o zadovoljstvu zaposlenih: s sodelavci, s stalnostjo zaposlitve, z delovnim
časom, s samim delom, z neposredno nadrejenim, z možnostmi za izobra-
ževanje, z delovnimi pogoji (oprema, prostori), s statusom v organizaciji, z
vodstvom organizacije, z možnostmi napredovanja, s plačo.

Pri analizi smo upoštevali še prihodek na zaposlenega za posamezno
zdravilišče v Sloveniji. S kazalnikom pokažemo, koliko skupnih prihod-
kov na zaposlenega so v organizaciji ustvarili v opazovanem letu. Večja
vrednost kazalnika kaže na poslovno uspešnejšo organzacijo. Analizirali
smo kazalnik prihodkov na zaposlenega, saj so nekatera zdravilišča v ana-
liziranem obdobju izkazovala izgubo in bi to predstavljalo težavo v na-
daljnji analizi s pomočjo programa SPSS.

Ker v raziskavi nismo želeli izpostavljati nobenega izmed analizira-
nih zdravilišč, jih ne predstavljamo z imeni, ampak smo vsakemu izmed
izbranih zdravilišč namenili kodno oznako od A do M, kjer je A poslov-
no najuspešnejše zdravilišče, M pa najmanj uspešno zdravilišče.

Populacija in vzorec
Vzorec je sestavljen iz 13 zdraviliško-turističnih centrov v Republiki Slo-
veniji, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje za pridobitev statusa državno veri-
ficiranega zdravilišča, kar jim omogoča vključevanje v javno zdravstveno
   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229