Page 233 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 233
časopis in njegovi bralci ...

Slika 36: YouTube kanal Primorskih novic z okrog 140 naročniki
Vir: https://www.youtube.com/channel/UCjk3z6XNdepcNOKECnHdJFw
(zajem zaslonske slike: V. Kotnik)
ma kot »regionalni dnevnik« z opredeljivo geografsko identitetno orienta-
cijo. To pogostokrat deklarativno prisotno ali zgolj med vrsticami različnih
propagandnih aktivnosti izrečeno sporočilo časopisne hiše se da izluščiti
tudi iz naslednjih bralskih, rekli bi avtsajderskih pozicij: »Primorske novi-
ce berem več ali manj zaradi lokalnih tematik … lokalni mediji nekako laž-
je poročajo in bolj korektno poročajo o tem, kaj se dogaja na lokalnem po-
dročju.« (INFm7); »V naši družini pa tudi v ostalih družinah na Primorskem
opažam, da smo naročeni na Primorske novice, ker je to nekakšna dolgo-
letna tradicija. To velja predvsem za nas starejše, mladi berejo druge stva-
ri. Poleg tega me zanimajo predvsem lokalne novice, ki neposredno zadevajo
našega življenja. [...] Lokalni mediji so potrebni, ker povezujejo krajane ozi-
roma občane, ker ne prezrejo lokalnih novic in ne dajejo poudarka samo na
nacionalnih ali mednarodnih temah kot ostali mediji.« (INFž10); »Primorske
novice občasno kupujem. Verjetno jih berem zato, ker so lokalni dnevnik, da
preberem kaj iz naših krajev, mogoče tudi koga poznam.« (INFž24); »Meni je
všeč, ker je relativno lokalni, čeprav je zajeta tudi širša okolica. To je takoz-
vani primorski časopis, obdeluje kompletno Primorsko, kar mi je zelo všeč …
Zame je tudi zelo dober ljudski, lokalni časopis. Lokalni časopisi so pomemb-
ni, ker dejansko lokalno populacijo usmerjajo in informirajo, kar iz širših
medijev, ki pokrivajo celotno državo, teh dogodkov ni.« (INFž25). Lahko bi

233
   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238