Page 136 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 136
epne ugotovitve

Model pouka, ki temelji na problemskem učenju, spodbuja aktivno vlogo
učenca in omogoča raziskovalno učenje. Učencem je zagotovljena možnost
izbire, saj mu spletno učno okolje omogoča srečanje z različnimi fizičnimi in
virtualnimi situacijami. S tem učenec (so)ustvarja lastno učno pot, omogo-
čeno mu je tudi manj linearno, hierarhično ali sistematično napredovanje, ki
vsebuje priporočila za nadaljnje delo. Spletno učno okolje z multimedijskimi
gradniki, interaktivnimi nalogami učencem omogoča različne reprezentacije
in prehajanje med njimi, kar pomembno vpliva na razvoj sposobnosti vizua-
lizacije – učenec gradi geometrijske predstave na konkretnem nivoju, ob sli-
kovni podpori sledi prehod na simbolni nivo –, uporaba animacije mu omo-
goča, da učenec proces sproži in opazuje ter po potrebi ponovi. Pomemb-
no vlogo ima sprotna povratna informacija, ki je neosebna in nepristranska.
Aktivnosti so usmerjene v reševanje in raziskovanje različnih geometrijskih
problemov. Reševanje problemov razvija divergentno in konvergentno mi-
šljenje, ustvarjalnost, sposobnost argumentiranja in odločanja ter zmožnost
interdisciplinarnih povezav.

Uporaba IKT pri pouku geometrije predstavlja dodano vrednost, prispeva k
učinkovitemu učenju in poučevanju, spodbujanju aktivne udeležbe učencev
v procesu učenja in posledično h kakovostnejši izgradnji znanja.


   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141