Page 95 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 95
sne statistike vzorca anketirancev v turističnih agencijah in njihovih poslovalnicah

Preglednica 5 prikazuje, da je največ l/m/v zaposlenih v trenutni tu-
ristični agenciji/poslovalnici nad 10 do 20 let, najmanj pa nad 30 let, ka-
kor tudi d/z; med d/z jih je največ zaposlenih v trenutni turistični agenci-
ji/poslovalnici do 10 let.

Preglednica 5: Število let zaposlitve v trenutni turistični agenciji/poslovalnici

Funkcija zaposlitve Število let zaposlitve v Frekvenca Delež (%) 95
Lastnik/manager/vodja trenutni TA/poslovalnici
Drugi zaposleni 40 35,4
Do 10 let 45 39,8
Nad 10 do 20 let 27 23,9
Nad 20 do 30 let 1 0,9
113 100,0
Nad 30 let 105 46,7
Skupaj 91 40,4
Do 10 let 27 12,0
2 0,9
Nad 10 do 20 let 225 100,0
Nad 20 do 30 let

Nad 30 let
Skupaj

Kot je razvidno iz preglednice 6, ima med l/m/v in d/z največ anke-
tirancev visokošolsko ali univerzitetno izobrazbo, najmanj l/m/v pa ima
podiplomsko izobrazbo (magisterij, doktorat); nihče od l/m/v nima po-
klicne izobrazbe, med d/z pa jih ima najmanj poklicno izobrazbo.

Preglednica 6: Zaključena stopnja izobrazbe

Funkcija zaposlitve Zaključena stopnja izobrazbe Frekvenca Delež (%)
Lastnik/manager/vodja Poklicna 0 0
22 19,5
Drugi zaposleni Srednješolska 31 27,4
Višješolska 53 46,9
Visokošolska ali univerzitetna 7 6,2
Podiplomska (magisterij, doktorat) 113
3 100,0
Skupaj 48 1,3
Poklicna 72 21,3
Srednješolska 91 32,0
Višješolska 11 40,4
Visokošolska ali univerzitetna 225 4,9
Podiplomska (magisterij, doktorat)
Skupaj 100,0
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100