Page 108 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 108
anizacijska klima

Preglednica 23 kaže, da so l/m/v in tudi d/z najvišjo oceno namenili de-
javniku Čutimo se odgovorne za kakovost svojega dela, najnižjo oceno pa
so oboji namenili dejavniku Druge sodelavce in oddelke (trženje, računo-
vodstvo) obravnavamo kot svoje spoštovane stranke.

Preglednica 23: Odnos do kakovosti

Odnos do kakovosti Funkcija zaposlitve N Povprečna Standardni
vrednost (1–5) odklon

Čutimo se odgovorne za kakovost­ Lastnik/manager/vodja 90 4,71 0,456
svojega dela. Drugi zaposleni 193 4,67 0,514
Skupaj 283 4,69 0,485
108 90 4,60 0,536
Lastnik/manager/vodja 192 4,56 0,584
Prispevamo k doseganju standarda Drugi zaposleni 282 4,58 0,560
kakovosti. Skupaj

Druge sodelavce in oddelke (trženje, Lastnik/manager/vodja 90 4,49 0,623
računovodstvo) obravnavamo kot Drugi zaposleni 193 4,42 0,650
svoje spoštovane stranke. Skupaj 283 4,46 0,637

Lastnik/manager/vodja 90 4,53 0,706

Standard in cilj kakovosti sta jasna. Drugi zaposleni 192 4,44 0,707

Skupaj 282 4,49 0,707

Preglednica 24 kaže, da so l/m/v in d/z najvišjo oceno nameni-
li dejavniku Zavedamo se, da so izboljšave nujne, najnižjo oceno pa
so oboji namenili dejavniku Delovne metode stalno izboljšujemo in
posodabljamo.

Preglednica 25 kaže, da so l/m/v najvišjo oceno namenili dejavniku
Učimo se drug od drugega, najnižjo oceno pa dejavniku Sistem našega
usposabljanja je dober; d/z so najvišjo oceno namenili dejavniku Usposo-
bljeni smo za svoje delo, najnižjo oceno pa dejavniku Sistem našega uspo-
sabljanja je dober.
   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113