Page 110 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 110
Preglednica 26 kaže, da so l/m/v in d/z najvišjo oceno namenili de-
javniku Pripravljeni smo na dodaten napor, kadar je to potrebno, najniž-
jo oceno pa oboji namenili dejavniku Dober delovni rezultat se hitro opa-
zi in se pohvali.

Preglednica 26: Motivacija in zavzetost

Motivacija in zavzetost Funkcija zaposlitve N Povprečna Standardni
vrednost (1–5) odklon
Zavzeti smo za svoje delo. Lastnik/manager/vodja
Drugi zaposleni 89 4,60 0,538
110 Pripravljeni smo na dodaten napor, Skupaj
193 4,54 0,603
kadar je to potrebno. Lastnik/manager/vodja
Drugi zaposleni 282 4,57 0,571
Imamo postavljene zelo visoke Skupaj
zahteve za delovno uspešnost. 89 4,64 0,549
Lastnik/manager/vodja
Dober delovni rezultat se hitro Drugi zaposleni 193 4,56 0,627
opazi in se pohvali. Skupaj
282 4,60 0,588
Lastnik/manager/vodja
Drugi zaposleni 89 4,49 0,659
Skupaj
193 4,44 0,712

282 4,47 0,686

89 4,44 0,706

193 4,30 0,897

282 4,37 0,802

Preglednica 27 kaže, da so l/m/v in d/z najvišjo oceno namenili dejav-
niku Sodelavci se med sabo pogovarjamo sproščeno, prijateljsko in ena-
kopravno, najnižjo oceno pa so oboji namenili dejavniku Delovni sestan-
ki so redni.

Preglednica 28 kaže, da so l/m/v najvišjo oceno namenili dejavniku
Pri svojem delu smo samostojni, najnižjo oceno pa dvema dejavnikoma,
in sicer dejavniku Nimamo ukazovalnega vodenja in dejavniku Vodstvo
se z nami pogovarja o delovnih rezultatih; d/z so najvišjo oceno nameni-
li dejavniku Pri svojem delu smo samostojni, najnižjo oceno pa kot l/m/v
dejavniku Nimamo ukazovalnega vodenja.
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115