Page 112 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 112
Preglednica 29 kaže, da so l/m/v najvišjo oceno namenili dejavniku
Med sabo si zaupamo, najnižjo oceno pa dejavniku Odnosi med sodelav-
ci so dobri; d/z so najvišjo oceno namenili dejavniku Odnosi med sode-
lavci so dobri, najnižjo oceno pa dejavniku Med sabo mnogo bolj sodelu-
jemo kot tekmujemo.

Preglednica 29: Notranji odnosi

Notranji odnosi Funkcija zaposlitve N Povprečna Standardni
vrednost (1–5) odklon

Lastnik/manager/vodja 88 4,47 0,606

Cenimo delo svojih sodelavcev. Drugi zaposleni 193 4,32 0,684

Skupaj 281 4,40 0,645
0,626
112 Lastnik/manager/vodja 87 4,48 0,743
0,685
Med sabo mnogo bolj sodelujemo Drugi zaposleni 193 4,27
kot tekmujemo.

Skupaj 280 4,38

Lastnik/manager/vodja 88 4,41 0,600

Odnosi med sodelavci so dobri. Drugi zaposleni 193 4,36 0,758

Skupaj 281 4,39 0,679

Lastnik/manager/vodja 88 4,43 0,563

Konflikte rešujemo v skupno korist. Drugi zaposleni 193 4,31 0,840

Skupaj 281 4,37 0,702

Lastnik/manager/vodja 88 4,56 0,604

Med sabo si zaupamo. Drugi zaposleni 193 4,31 0,905

Skupaj 281 4,44 0,755

Preglednica 30 kaže, da so l/m/v in d/z najvišjo oceno namenili de-
javniku Cilje turistične agencije sprejemamo za svoje; l/m/v so najniž-
jo oceno namenili dejavniku Pri postavljanju ciljev poleg vodstva sode-
lujejo tudi drugi sodelavci, d/z pa dvema dejavnikoma, in sicer dejavniku
Vodstvo sprejema odločitve pravočasno in Pri nas so pristojnosti in odgo-
vornosti med sabo uravnotežene na vseh ravneh.
   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117