Page 109 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 109
sne statistike vzorca anketirancev v turističnih agencijah in njihovih poslovalnicah

Preglednica 24: Inovativnost (izboljšave, dvig kakovosti, nižji stroški poslovanja) in
iniciativnost (aktivno iskanje priložnosti za lasten prispevek rezultatom)

Inovativnost in iniciativnost Funkcija zaposlitve N Povprečna Standardni
vrednost (1–5) odklon
Izboljšave predlagamo vsi – ne le vodstvo. Lastnik/manager/vodja 90 0,690
4,54 0,713
Delovne metode stalno izboljšujemo in Drugi zaposleni 193 4,44 0,702
posodabljamo. 4,49 0,640
Skupaj 283 4,48 0,739
Zavedamo se, da so izboljšave nujne. 4,37 0,690
Lastnik/manager/vodja 90 4,43 0,493
Pripravljeni smo prevzeti tveganje za 4,68 0,677
uveljavitev svojih zamisli. Drugi zaposleni 193 4,47 0,585
4,58 0,674
Skupaj 283 4,49 0,761
4,42 0,718
Lastnik/manager/vodja 90 4,46

Drugi zaposleni 193

Skupaj 283 109

Lastnik/manager/vodja 90

Drugi zaposleni 193

Skupaj 283

Preglednica 25: Strokovna usposobljenost in učenje

Strokovna usposobljenost in učenje Funkcija zaposlitve N Povprečna Standardni
vrednost (1–5) odklon
Učimo se drug od drugega. Lastnik/manager/vodja
Drugi zaposleni 89 4,43 0,672
Usposobljeni smo za svoje delo. Skupaj 0,802
193 4,26 0,737
Pri usposabljanju se upoštevajo Lastnik/manager/vodja 0,670
naše želje. Drugi zaposleni 282 4,35 0,653
Omogočeno nam je potrebno Skupaj 0,662
usposabljanje za dobro delo. 89 4,33 0,659
Lastnik/manager/vodja 0,769
Sistem našega usposabljanja je dober. Drugi zaposleni 191 4,38 0,714
Skupaj 0,768
280 4,36 0,810
Lastnik/manager/vodja 0,789
Drugi zaposleni 89 4,35 0,866
Skupaj 0,901
192 4,22 0,884
Lastnik/manager/vodja
Drugi zaposleni 281 4,29
Skupaj
89 4,34

193 4,27

282 4,31

89 4,24

193 4,19

282 4,22
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114