Page 115 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 115
sne statistike vzorca anketirancev v turističnih agencijah in njihovih poslovalnicah

Preglednica 32: Pripadnost organizaciji

Pripadnost organizaciji Funkcija zaposlitve N Povprečna Standardni
Zunaj turistične agencije pozitivno vrednost (1–5) odklon
govorimo o njej.
Lastnik/manager/vodja 87 4,56 0,564
Zadovoljni smo, da smo zaposleni v tej
turistični agenciji. Drugi zaposleni 193 4,45 0,713

Imamo velik ugled v okolju. Skupaj 280 4,51 0,639

Zaposlitev je varna oz. zagotovljena. Lastnik/manager/vodja 87 4,51 0,608

Drugi zaposleni 193 4,35 0,715

Skupaj 280 4,43 0,662

Lastnik/manager/vodja 87 4,32 0,723

Drugi zaposleni 193 4,31 0,755

Skupaj 280 4,32 0,739 115

Lastnik/manager/vodja 87 4,28 0,817

Drugi zaposleni 193 4,22 0,858

Skupaj 280 4,25 0,838

Preglednica 33: Razvoj kariere

Razvoj kariere Funkcija zaposlitve N Povprečna Standardni
Vsi imamo realne možnosti za vrednost (1–5) odklon
napredovanje. Lastnik/manager/vodja 87
4,14 0,891
Merila za napredovanje so jasna vsem. Drugi zaposleni 193 3,90 1,034
4,02 0,963
Zadovoljni smo s sedanjim osebnim Skupaj 280 4,08 0,892
razvojem. 3,98 1,046
Lastnik/manager/vodja 87 4,03 0,969
Vodilni vzgajajo svoje naslednike. 4,21 0,809
Drugi zaposleni 193 4,05 0,951
4,13 0,880
Skupaj 280 4,03 1,079
3,94 1,128
Lastnik/manager/vodja 87 3,99 1,104

Drugi zaposleni 193

Skupaj 280

Lastnik/manager/vodja 86

Drugi zaposleni 193

Skupaj 279

Preglednica 34 kaže, da so l/m/v najvišjo oceno namenili dejavniku
Uspešnost (doseganje nadpovprečnih delovnih rezultatov) se praviloma
vrednoti po dogovorjenih ciljih in standardih, najnižjo oceno pa dejav-
nikoma Slabo narejenemu delu sledi graja oz. ustrezen ukrep in Tisti, ki
smo bolj obremenjeni z delom, smo tudi ustrezno stimulirani; slednjemu
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120