Page 218 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 218
jo naše raziskave, predstavitev izsledkov raziskave pa bi bilo smiselno pos-
redovati tudi tistim turističnim agencijam in njihovim poslovalnicam, ki
niso sodile v našo ciljno populacijo.

Raziskava je bila usmerjena v l/m/v turističnih agencij in njihovih po-
slovalnicah in tudi v druge zaposlene, tako da njeni rezultati ne predsta-
vljajo samo ocene l/m/v turističnih agencijah in njihovih poslovalnicah,
ampak tudi oceno drugih zaposlenih, ki bistveno prispevajo k uspešnos-
ti poslovanja. Z uradnimi podatki na spletni strani bizi.si smo odgovo-
re, ki se nanašajo na prihodke od prodaje, dobiček in število zaposlenih
v turističnih agencijah in njihovih poslovalnicah, ki so jih na našo željo
posredovali le l/m/v turističnih agencij in njihovih poslovalnic, primer-
jali tudi z odgovori v anketnem vprašalniku in rezultate naše raziskave
predstavili.
218
   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223