Page 217 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 217
Predlogi za nadaljnje
raziskovanje

Ugotovitve raziskave so lahko v pomoč drugim raziskovalcem pri nadalj-
njem raziskovanju; ti bodo lahko na osnovi naših ugotovitev in dodatnih
zbranih podatkov izvedli še dodatne analize, povezane z vplivom dejav-
nikov človeškega kapitala in organizacijske klime na uspešnost poslova-
nja turističnih agencij.

V prihodnje bi bilo zanimivo izvesti empirično raziskavo, ki bi vklju-
čevala tudi druge države Evropske unije, za začetek morda tiste države, ki
geografsko mejijo na Slovenijo. Za pomoč pri raziskavi bi se lahko obrnili
na tiste turistične agencije in njihove poslovalnice iz Slovenije, ki že imajo
tržni delež v državah, ki bi jih vključili v raziskavo. Za pomoč bi se lahko
obrnili na GZS, Zunanje ministrstvo RS, njihova predstavništva v tujini
in druge institucije v tujini, pod okriljem katerih delujejo turistične agen-
cije s svojimi poslovalnicami. Lahko bi raziskali, kakšen pomen l/m/v in
drugi zaposleni v turističnih agencijah in njihovih poslovalnicah pripisu-
jejo človeškemu kapitalu, organizacijski klimi in njunem vplivu na uspeš-
nost poslovanja.

Z rezultati te raziskave bi bilo smiselno seznaniti izobraževalne in-
stitucije, ki se ukvarjajo z izobraževanjem na področju turizma in gos­
tinstva, tako na srednješolski, višješolski, visokošolski (univerzitetni) in
podiplomski ravni, saj bi tako rezultate lahko povezali, nadgradili s po-
dobnimi raziskavami, zlasti s področja investicij v človeški kapital in or-
ganizacijske klime, ki prispevata k uspešnosti poslovanja turističnih agen-
cij in tudi drugih dejavnosti, ki niso bile predmet našega raziskovanja. Z
rezultati raziskave pa bi bilo smiselno seznaniti tudi vse turistične agen-
cije in njihove poslovalnice v Sloveniji, ki so predstavljale ciljno populaci-
   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222