Page 94 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 94
Preglednica 2 prikazuje, da je v anketi med lastniki/managerji/vod-
ji (v nadaljevanju l/m/v) in drugimi zaposlenimi (v nadaljevanju d/z), ne
glede na funkcijo zaposlitve, dokaj enakomerna zastopanost po spolu, saj
je sodelovalo 52,8 % žensk in 47,2 % moških.

Preglednica 3 prikazuje, da največ l/m/v spada v starostni razred nad
40 do 50 let, najmanj pa v starostni razred do 30 let, kamor spada tudi naj-
manj d/z, največ d/z pa spada v starostni razred nad 30 do 40 let.

Preglednica 3: Starost

Funkcija zaposlitve Starost Frekvenca Delež (%)

94 Lastnik/manager/vodja Do 30 let 3 2,7
Nad 30 do 40 let 34 30,1
Drugi zaposleni Nad 40 do 50 let 48 42,5
28 24,8
Nad 50 let 113 100,0
Skupaj 30 13,3
Do 30 let 81 36,0
78 34,7
Nad 30 do 40 let 36 16,0
Nad 40 do 50 let 225 100,0

Nad 50 let
Skupaj

Kot je razvidno iz preglednice 4, je največ l/m/v in d/z z delovno
dobo na področja turizma nad 10 do 20 let, najmanj l/m/v in d/z pa z de-
lovno dobo na področju turizma nad 30 let.

Preglednica 4: Število let zaposlitve na področju turizma

Funkcija zaposlitve Število let zaposlitve na Frekvenca Delež (%)
Lastnik/manager/vodja področju turizma
13 11,5
Drugi zaposleni Do 10 let 49 43,4
Nad 10 do 20 let 47 41,6
Nad 20 do 30 let 4 3,5
113 100,0
Nad 30 let 77 34,2
Skupaj 78 34,7
Do 10 let 67 29,8
3 1,3
Nad 10 do 20 let 225 100,0
Nad 20 do 30 let

Nad 30 let
Skupaj
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99