Page 66 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 66
Med ukrepi za izboljšanje prometne dostopnosti anketiranci zelo podpirajo
vse ukrepe. Zanimivo je dejstvo, da ima ukrep za ureditev letalske
dostopnosti skoraj soglasno najvišjo oceno 5 (tudi med vsemi ostalimi
ukrepi), saj mu je to podporo namenilo kar 91 % vprašanih, 9 % pa oceno
4.

V tabeli 7 predstavljamo mnenje anketirancev o ukrepih za uresničevanje
strategije skozi operativna cilja, ki govorita o tem, kaj je potrebno narediti
za bolj usmerjeno trženje ponudbe in za dvig prepoznavnosti turistične
destinacije Ljubljane.

Tabela 7: Ukrepi za usmerjeno trženje in dvig prepoznavnosti destinacije

P JS ZS

Operativni letni trženjski načrti turistične destinacije Ljubljana 4.7 4.6 4.9

Intenzivno trženje ključnih doživetij Ljubljane 4.5 4.3 4.8

Co-branding izbranega turističnega proizvoda (dogodka) Ljubljane 4.4 4.4 4.3

Sodelovanje z znanimi osebnostmi 4.0 3.9 4.2

Razvoj ljubljanske jedi 4.1 4.2 4.0

Filmska Ljubljana 3.9 3.9 3.9

Legenda: P-povprečje vsi, JS – javni sektor, ZS – zasebni sektor

Vir: lastna raziskava

Anketiranci manj podpirajo ukrep za razvoj ljubljanske jedi in ukrep
»Filmska Ljubljana« (izboljšanje pogojev za snemanje tujih filmov v
Ljubljani). Poudariti moramo, da gre pri prvemu za opredmetenje
doživetja Ljubljane, kar je nekaj, kar pozna večina uspešnih destinacij, pri
drugi pa za »alternativne« oblike trženja in dvig prepoznavnosti, kar je zelo
pomembno, če ni zadostnih sredstev za promocijo.

V tabeli 8 predstavljamo mnenje anketirancev o ukrepih za uresničevanje
strategije skozi operativni cilj, ki se nanaša na boljšo informiranost
turistov, ki prihajajo v turistično destinacijo Ljubljana, ob uporabi novih
tehnologij.

Tabela 8: Ukrepi za boljšo informiranost turistov

P JS ZS

Operativni načrt spletnega trženja 4.6 4.4 4.7

Informacijski portal 4.7 4.7 4.7

(P)ostanimo pametni 4.6 4.6 4.5

Novi distribucijski kanali 4.5 4.6 4.3

Legenda: P-povprečje vsi, JS – javni sektor, ZS – zasebni sektor

Vir: lastna raziskava

64
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71