Page 64 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 64
Tabela 3: Ukrepi za boljše sodelovanje med deležniki

P JS ZS

Vzpostavitev mreže partnerskega komuniciranja 4.4 4.3 4.5

Celovit model financiranja turistične destinacije Ljubljana 4.4 4.3 4.5

Združenje hotelirjev Ljubljane 3.7 3.6 3.8

Model participacije nenastanitvenih gostinskih obratov 3.8 3.6 3.9

Legenda: P-povprečje vsi, JS – javni sektor, ZS – zasebni sektor

Vir: lastna raziskava

Anketiranci zelo podpirajo ukrepa za vzpostavitev modela in načina
delovanja partnerstva med deležniki. Ta potreba se je pokazala tudi na
delavnicah, saj predvsem turistična podjetja menijo, da je potrebno bolj
učinkovito sodelovati pri promociji destinacije v tujini in pri pridobivanju
projektov. Manj podpirajo interesno združevanje vseh hotelirjev in
participacijo obratov brez nastanitvenih zmogljivosti v obliki nekakšne
vrste turistične takse.

V tabeli 4 predstavljamo mnenje anketirancev o ukrepih za uresničevanje
strategije skozi operativni cilj za izboljšanje pogojev za gospodarsko rast
za konkurenčno turistično destinacijo Ljubljana.

Anketiranci so podprli vse ukrepe za udejanjanje tega operativnega cilja.
V delavnicah so identificirali veliko slabosti, ki jih destinacija sama ne
more razrešiti, temveč mora ovire odpraviti država. Sem spada
problematika vezana na turistično takso in letalske povezave. Ukrep
sodelovanja z državno ravnjo se nanaša na bolj intenzivno partnersko
delovanje z ministrstvi in javnimi agencijami z namenom dviga
konkurenčnosti Ljubljane.

Tabela 4: Ukrepi za izboljšanje pogojev za gospodarsko rast

P JS PS

Podpora za tuje neposredne investicije v Ljubljanski turizem 4.5 4.4 4.5

Sodelovanje z državno ravnjo 4.2 4.2 4.2

Poslovna povezovanja 4.3 4.4 4.3

Projektna skupina za pridobivanje športnih dogodkov 4.2 3.9 4.6

Ljubljanski turistični forum 4 4.2 4.0

Legenda: P-povprečje vsi, JS – javni sektor, ZS – zasebni sektor

Vir: lastna raziskava

62
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69