Page 68 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 68
Tabela 10: Ukrepi za boljšo usposobljenost zaposlenih in vključenost
deležnikov

Vseživljenjsko učenje za vse P JS ZS
Merjenje uspešnosti turizma
Poslovne informacije za deležnike v Ljubljani 4.4 4.3 4.5
Turizem smo ljudje 4.3 4.2 4.5
Ljubljansko turistično posvetovalno telo 4.3 4.2 4.4
4.3 4.2 4.4
Legenda: P-povprečje vsi, JS – javni sektor, ZS – zasebni sektor 3.7 3.7 3.7
Vir: lastna raziskava

V tej skupini anketiranci manj, a še vedno nad povprečjem, podpirajo
ukrep »Ljubljansko turistično posvetovalno telo«, nekakšen turistični
»think tank«, kjer bi turistična podjetja lahko pridobila različne svetovalne
storitve različnih strokovnjakov.

V tabeli 11 predstavljamo mnenje anketirancev o ukrepih za uresničevanje
strategije skozi operativni cilj za boljše udejanjanje trajnostnega pristopa pri
razvoju turistične destinacije Ljubljana. Ukrepi se nanašajo na širjenje območij
zanimivih za turiste na območja zunaj ožjega centra, na sodelovanje vseh
deležnikov pri razvoju turizma, na uresničevanje zelenih shem in iniciativ, na
financiranje delovanja turističnih društev in na uresničevanje odgovornega
razvoja turizma.

Tabela 11: Ukrepi za trajnostni razvoj destinacije

P JS PS

Vzpostavitev novih turističnih območij 4.4 4.5 4.2

Skupaj za turizem 4.2 4.2 4.1

Zeleni smo 4.2 4.3 4.0

Turistična društva 4.2 4.4 3.8

Odgovorni smo 4.0 4.1 3.8

Legenda: P-povprečje vsi, JS – javni sektor, ZS – zasebni sektor

Vir: lastna raziskava

Anketiranci manj podpirajo ukrepe v povezavi z delom turističnih društev
in za družbeno odgovorno poslovanje turističnih podjetij. Vseh 47 ukrepov
so anketiranci ovrednotili s povprečno oceno 4.13, anketiranci iz javnega
sektorja so vse ukrepe ocenili s povprečno oceno 4.17, zasebni sektor pa z
oceno 4.27. Torej lahko podamo odgovor na zastavljeno raziskovalno
vprašanje, da vsi anketiranci zelo podpirajo ukrepe za uresničevanje
strategije in da ni velikih razlik v podpori med anketiranci/deležniki v
javnem in zasebnem sektorju.

66
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73