Page 63 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 63
KAKŠNA JE VAŠA NAJVIŠJA FREKVENC ODSTOTE
DOSEŽENA FORMALNA IZOBRAZBA? A K
0 0%
Poklicna šola (2 ali 3 letna strokovna šola) 2 4%
Štiriletna srednja šola 3 7%
Višja šola 4 9%
Visoka šola - prva stopnja 29
Univerzitetna izobrazba ali bolonjska druga 63 %
stopnja 8
Znanstveni magisterij ali doktorat 46 17 %
Skupaj 100 %

Vir: lastna raziskava

V vzorec je bilo zajetih 46 anketirancev, od tega 52 % moških in 48 %
žensk. V starostnem razredu od 21 do 30 let je bilo zajetih 4 %
anketirancev, od 31 do 40 let 35 %, od 41 do 50 let 39 % in od 51 do 60
let je bilo zajetih 22 % anketirancev.

Večina anketirancev ima visoko izobrazbo, in sicer 63 %. Največjo skupino
anketirancev predstavljajo zaposleni v nastanitvenem sektorju, in sicer 35%.
Zaposlenih na lokalni/regionalni/nacionalni turistični organizaciji je 22%,
zaposlenih v mestni upravi 15%, v drugih s turizmom povezanih dejavnostih je
11%, v izobraževalnih inštitucijah 9% in v državni upravi 2% anketirancev. 7
% anketirancev je navedlo, da dela drugje. Za potrebe obdelave smo vse
udeležence razdelili na dve skupini glede na organizacijo, kjer delajo, in sicer
na javni in zasebni sektor.

REZULTATI

Anketiranci so ovrednotili ukrepe za uresničevanje strateških ciljev, ki smo
jih sooblikovali v prvi fazi oblikovanja strategije, v fazi delavnic in
osebnih intervjujev. Želimo podati odgovor na ključni raziskovalni
vprašanji in sicer, kakšna je stopnja sprejemanja rešitev za uresničevanje
strategije in ali se ta stopnja razlikuje glede na organizacijo, kateri
anketiranci pripadajo.
Zato odgovore predstavljamo tudi ločeno glede na sektor, v kateri so
zaposleni anketiranci – javni ali zasebni. Za vsak ukrep je izračunana
povprečna vrednost.

V tabeli 3 predstavljamo mnenje anketirancev o ukrepih za uresničevanje
strategije skozi operativni cilj, ki govori o tem, kaj je potrebno narediti za
boljše sodelovanje med javnim in zasebnim sektorjem za konkurenčno
turistično destinacijo Ljubljana.

61
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68