Page 65 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 65
abeli 5 predstavljamo mnenje anketirancev o ukrepih za uresničevanje
strategije skozi operativni cilj: razvoj celovite turistične ponudbe turistične
destinacije Ljubljana.

Tabela 5: Ukrepi za razvoj celovite turistične ponudbe turistične
destinacije Ljubljana

P JS ZS

Intenzivno trženje vsaj treh vrhunskih prireditev (festivalov) 4.2 3.8 4.7

Unesco kulturna dediščina prazgodovinska kolišča na ljubljanskem 4.6 4.6 4.5

barju

Ureditev gospodarskega razstavišča 4.3 4.2 4.5

Internacionalizacija hotelskih nastanitev 4.4 4.4 4.3

Nadgradnja ponudbe muzejev 4.3 4.3 4.2

Razvoj novih nastanitvenih zmogljivosti 4.3 4.4 4.1

Ureditev kopališč ob savi in ljubljanici 4.0 4.0 4.1

Vpeljava smučarskega avtobusa 3.6 3.8 3.5

Legenda: P-povprečje vsi, JS – javni sektor, ZS – zasebni sektor

Vir: lastna raziskava

Anketiranci niso povsem prepričani o podpori ukrepov za izgradnjo novih
nastanitvenih obratov, o ureditvi kopališč ob Savi in Ljubljanici ter vpeljavi
smučarskega avtobusa, ki bi turiste iz Ljubljane vozil na bližja smučišča.
Največja razlika v mnenjih je pri trženju treh vrhunskih prireditev. Strategija
postavlja Ljubljano na trg kot destinacijo za aktivna romantična doživetja, kjer
naj bi Ljubljana tržila kulturne in športne turistične proizvode. Ker Ljubljana
nima mednarodno prepoznavnih naravnih in kulturnih atrakcij, je cilj strategije
oblikovati takšne prireditve, ki bi dvignile njeno prepoznavnost. V tujini so to
denimo beneški karneval, New Orleans jazz festival in Oktoberfest. Zanimivo,
da javni sektor to podpira povprečno, zasebni pa popolno (ocena 4,7 od 5). V
tabeli 6 predstavljamo mnenje anketirancev o ukrepih za uresničevanje
strategije skozi operativni cilj za izboljšanje prometne dostopnosti in
povezanosti turistične destinacije Ljubljana.

Tabela 6: Ukrepi za izboljšanje prometne dostopnosti in povezanosti

P JS ZS

ureditev letalske dostopnosti 4.9 4.9 4.9

vzpostavitev hitrih prometnih povezav do letališča ljubljana 4.8 4.8 4.8

povezanost ljubljane z drugimi letališči 4.4 4.4 4.4

obratovalni čas po meri turista 4.1 3.9 4.4

v ljubljano z vlakom 4.3 4.5 4.0

slovenija hop on hop off avtobus 4.0 3.9 4.3

Legenda: P-povprečje vsi, JS – javni sektor, ZS – zasebni sektor

Vir: lastna raziskava

63
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70