Page 62 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 62
Tabela 1: Vzorec raziskave

POSLANI VPRAŠALNIKI FREKVENCA ODSTOTEK
KLIK NA VPRAŠALNIK
DELNO IZPOLNJEN VPRAŠALNIK 104 100 %
KONČAL CELOTEN VPRAŠALNIK 87 84 %
Vir: lastna raziskava 66 63 %
46 44 %

Na vprašalnik je kliknilo 84 % anketirancev, delno ga je izpolnilo 63%, v
celoti pa 46 anketirancev ali 44 %, kar predstavlja izredno visok odstotek
v celoti izpolnjenih vprašalnikov. V nadaljnjo analizo so bili zajeti samo v
celoti izpolnjeni vprašalniki.

SOCIODEMOGRAFSKE ZNAČILNOSTI ANKETIRANCEV

V tabeli 2 prikazujemo opisne spremenljivke sociodemografskih
značilnosti anketirancev, kot so spol, starost, zaključena stopnja izobrazbe
in organizacija, v kateri je anketiranec zaposlen.

Tabela 2: Opisne spremenljivke sociodemografskih značilnosti anketirancev

SPOL FREKVENCA ODSTOTEK

Moški 24 52 %
Ženski 22 48 %
Skupaj 46 100 %
V KATERO STAROSTNO KATEGORIJO
FREKVENCA ODSTOTEK
SPADATE?
21 do 30 let 2 4%
31 do 40 let 16 35 %
41 do 50 let 18 39 %
51 do 60 let 10 22 %
61 in več 0 0%
Skupaj 46 100 %
FREKVENCA ODSTOTEK
V KATERI ORGANIZACIJI DELATE? 1 2%
Državna uprava 7 15 %
Mestna uprava 16 35 %
Nastanitveni objekt 10 22 %
Lto/rdo 5 11 %
Druge s turizmom povezane dejavnosti 4 9%
Izobraževalna inštitucija 3 7%
Drugo 46 100 %
Skupaj

60
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67