Page 69 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 69
koncu smo anketirance povprašali, ali bi bili pripravljeni sofinancirati
ukrepe, ki jih zelo podpirajo. V tabeli 12 je prikazano, kako so se odzvali
anketiranci.

Tabela 12: Pripravljenost sofinanciranja ukrepov

Odgovori Frekvenca Odstotek

Zagotovo ne 2 4%
Ne 1 2%
21 46%
Mogoče 13 28%
Da 2 4%
7 15%
Zagotovo da 46 100%
Drugo
Skupaj

Vir: lastna raziskava

46% anketirancev bi mogoče financiralo ukrepe, ki so jih označili za
pomembne oz. podpore vredne, 32 % bi financiralo in 6 % ne bi. 15 % je
označilo odgovor drugo, kjer so večinoma navajali, da je to v danem
trenutku težko oceniti. Zanimalo nas je tudi, kakšen bi bil primeren delež
sofinanciranja deležnikov (tabela 13).

Tabela 13: Delež sofinanciranja

Odgovori Frekvenca Odstotek

0,1 % od letnih prihodkov vašega podjetja 8 17%
0,5 % od letnih prihodkov vašega podjetja 1 2%
1 % od letnih prihodkov vašega podjetja 8 17%
2 % od letnih prihodkov vašega podjetja 0 0%
1000 evrov 0 0%
Nič od navedenega 18 39%
Drugo: 11 24%
Vir: lastna raziskava

Večina anketirancev se ni mogla opredeliti, kolikšen bi bil primeren delež
sofinanciranja. Glede na to, da je potrebno članom mednarodnim hotelskih
verig za skupno promocijo odšteti od 3% do 5% od letnih prihodkov hotela
(podobno kot v razvitih turističnih destinacijah), se kaže še večja potreba
po internacionalizaciji turistične ponudbe, v smislu uvedbe ustaljenih
mednarodnih poslovnih praks. Trženjske aktivnosti turistične destinacije
Ljubljana bi v veliki večini deležniki sofinancirali pod pogojem, če bi
(povzeto po pisnih odgovorih deležnikov): bilo financiranje transparentno,
bil jasen načrt skupnih nastopov, aktivnosti in ciljev, bili zagotovljeni

67
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74