Page 22 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 12, zvezek 25 / Year 12, Issue 25, 2016
P. 22
SBENOPEDAGOŠKI ZBORNIK, 25. zvezek
Justinek, Ivan. 1988. Ob 40-letnici Pedagoške akademije v Ljubljani. V:
Usposabljanje razrednih uèiteljev pri nas. Zbornik prispevkov. Ljubljana: Pedagoška
akademija.
Kalan, Pavle. 2005. Med glasbo in besedo. Ljubljana: Kulturno društvo Glasbena
matica.
Knowles, J. Gary. 2003. Models for Understanding Pre-service and Beginning
Teachers’ Biographies. V: Goodson, I. F. (Ed.). Studying Teachers’ Lives. London:
Routledge.
Kuret, Primo (ur.). 1989. Akademija za glasbo 1919–1939–1999. Ljubljana.
Kuret, Primo , Rotar Pance, Branka (ur.). 2000. Akademija za glasbo
1919–1939–1999. Ljubljana.
Marentiè Po arnik, Barica. 2006. Pripovedi, zgodbe, dnevniški (avto)biografski zapisi
– poti do boljšega razumevanja in razvijanja uèiteljeve profesionalnosti. V: Vzgoja in
izobra evanje, letnik 37, št. 5. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Oblak, Breda. 1983-. Didaktiène zbirke za glasbeno vzgojo v osnovni šoli od 1–8 in
od 1–9. Ljubljana: DZS; Mengeš: Izolit.
Oblak, Breda, Voglar, Mira, Gobec, Dora. 1985. Program glasbene vzgoje. V:
Celostna estetska vzgoja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, DZS.
Potoènik, Peter. 1952. Metodika pevskega pouka. Ljubljana: DZS.
Razdevšek - Puèko, Cveta. 2013. Vloga motivacije v uèenju in pouèevanju. V:
Strokovni posvet, Portoro . Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Soreide, G. E. 2006. Narrative constructions of teacher identity: positioning and
negotiation. Teachers and Teaching: theoryand practice, letnik 12, št. 5.
Uèni naèrt. Glasbena vzgoja. 1984. V: Program ivljenja in dela osnovne šole, 2. zv.
Ljubljana: Zavod SR Slovenije za šolstvo.
Uèni naèrt. Nauk o glasbi. 1980. V: Glasba. Ljubljana: Zavod SR Slovenije za šolstvo.
Valant, Martina. 2007. 60 let Glasbene šole Jesenice. Jesenice: Glasbena šola
Valenèiè Zuljan, Milena. 2001. Modeli in naèela uèiteljevega profesionalnega razvoja.
V: Sodobna pedagogika, l. 52, št. 2, str. 122–141.
22
Justinek, Ivan. 1988. Ob 40-letnici Pedagoške akademije v Ljubljani. V:
Usposabljanje razrednih uèiteljev pri nas. Zbornik prispevkov. Ljubljana: Pedagoška
akademija.
Kalan, Pavle. 2005. Med glasbo in besedo. Ljubljana: Kulturno društvo Glasbena
matica.
Knowles, J. Gary. 2003. Models for Understanding Pre-service and Beginning
Teachers’ Biographies. V: Goodson, I. F. (Ed.). Studying Teachers’ Lives. London:
Routledge.
Kuret, Primo (ur.). 1989. Akademija za glasbo 1919–1939–1999. Ljubljana.
Kuret, Primo , Rotar Pance, Branka (ur.). 2000. Akademija za glasbo
1919–1939–1999. Ljubljana.
Marentiè Po arnik, Barica. 2006. Pripovedi, zgodbe, dnevniški (avto)biografski zapisi
– poti do boljšega razumevanja in razvijanja uèiteljeve profesionalnosti. V: Vzgoja in
izobra evanje, letnik 37, št. 5. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Oblak, Breda. 1983-. Didaktiène zbirke za glasbeno vzgojo v osnovni šoli od 1–8 in
od 1–9. Ljubljana: DZS; Mengeš: Izolit.
Oblak, Breda, Voglar, Mira, Gobec, Dora. 1985. Program glasbene vzgoje. V:
Celostna estetska vzgoja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, DZS.
Potoènik, Peter. 1952. Metodika pevskega pouka. Ljubljana: DZS.
Razdevšek - Puèko, Cveta. 2013. Vloga motivacije v uèenju in pouèevanju. V:
Strokovni posvet, Portoro . Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Soreide, G. E. 2006. Narrative constructions of teacher identity: positioning and
negotiation. Teachers and Teaching: theoryand practice, letnik 12, št. 5.
Uèni naèrt. Glasbena vzgoja. 1984. V: Program ivljenja in dela osnovne šole, 2. zv.
Ljubljana: Zavod SR Slovenije za šolstvo.
Uèni naèrt. Nauk o glasbi. 1980. V: Glasba. Ljubljana: Zavod SR Slovenije za šolstvo.
Valant, Martina. 2007. 60 let Glasbene šole Jesenice. Jesenice: Glasbena šola
Valenèiè Zuljan, Milena. 2001. Modeli in naèela uèiteljevega profesionalnega razvoja.
V: Sodobna pedagogika, l. 52, št. 2, str. 122–141.
22