Page 123 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 123
Učinek poučevanja z gibanjem na povečanje dnevne gibalne/športne aktivnosti

Preglednica 1 Primerjava časa srednje in visoke intenzivnosti gibalne/športne aktivnosti
celotnega obdobja nošenja merilnika pospeška, časa srednje in visoke
intenzivnosti med tednom in koncem tedna med kontrolno
in eksperimentalno skupino otrok

Postavka ES KS p (VE)
SV G/ŠA za vseh  dni (minute) ,
SV G/ŠA med tednom (minute) , ± , , ± , , (,)
SV G/ŠA ob koncu tedna (minute) , ± , , ± , , (,)
, ± , , ± ,

Opombe SV G/ŠA – čas srednje in visoke intenzivnosti gibalne/športne aktivnosti, KS – kon-
trolna skupina, ES – eksperimentalna skupine otrok, VE – velikost efekta.

Preglednica 2 Primerjava srednje in visoke intenzivnosti gibalne/športne aktivnosti otrok
kontrolne in eksperimentalne skupine med tednom v dopoldanskem času

Postavka ES KS p (VE)

SV G/ŠA v dop. času delovnih dni (minute) , ± , , ± , <, (,)
SV G/ŠA v dop. času srede (minute) , ± , , ± , <, (,)
SV G/ŠA v dop. času četrtka (minute) , ± , , ± ,
SV G/ŠA v dop. času petka (minute) , ± , , ± , ,
<, (,)

Opombe SV G/ŠA – čas srednje in visoke intenzivnosti gibalne/športne aktivnosti, KS – kon-
trolna skupina, ES – eksperimentalna skupine otrok, VE – velikost efekta.

Preglednica 3 Primerjava gibalne neaktivnosti otrok kontrolne in eksperimentalne skupine

Postavka ES KS p (VE)

GN za vseh  dni (minute) , ± , , ± , ,
GN med tednom (minute) , ± , , ± , ,
GN ob koncu tedna (minute) , ± , , ± , <, (,)

Opombe GN – gibalna neaktivnost, KS – kontrolna skupina, ES – eksperimentalna skupine
otrok, VE – velikost efekta.

žni za 7  (<0,001; ES = 2,9), v petek pa kar 24,3  (<0,001; ES = 4,9) več časa
srednje in visoke intenzivnosti kot otroci KS.

V drugem delu raziskave smo izračunali povprečen čas, ki ga otroci KS in ES
preživijo gibalno neaktivno oziroma sede. Ugotovili smo trend višje gibalne
neaktivnosti otrok ES v primerjavi z otroki iz KS, ko upoštevamo vseh pet dni
merjenja (p = 0,054). Čas gibalne neaktivnosti med tednom se ni razlikoval
med skupinama (p = 0,444). Vendar so bili otroci ES ob koncu tedna za 20 
bolj gibalno neaktivni kot otroci KS (p < 0,001; ES = 0,89).

Preglednica 4 prikazuje čas gibalne neaktivnosti otok KS in ES v dopoldan-
skem času vseh treh delovnih dni ter za vsak delovni dan posamezno. V če-
trtek v dopoldanskem času nismo ugotovili razlik v gibalni neaktivnosti med

121
   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128