Page 146 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 146
Birsa in Barbara Kopačin

uporabe kakovostne strokovne literature ter pripomočkov. Zaznati je pred-
vsem nejasnosti pri poznavanju glasbenih in likovnih vsebin, pojmov ter ci-
ljev, ki naj bi jih učenci dosegli z medpredmetno obravnavo.

V bodoče bi bilo opravljeno raziskavo smiselno razširiti. Predvsem bi lahko
s pomočjo opazovanja z udeležbo dodatno kvalitativno raziskali, na kakšne
načine zamejske učiteljice dejansko izvajajo medpredmetne povezave glas-
benih in likovnih vsebin. Zanimivo bi bilo tudi raziskati, ali so pri tem učenci
bolj motivirani za glasbeno in likovno ustvarjanje oziroma ali se njihova
ustvarjalnost kaže tudi na drugih predmetnih področjih.

Z raziskavo smo delno dopolnili vrzeli v poznavanju načrtovanja in izvaja-
nja medpredmetnih povezav v zamejskem šolstvu. Ugotovitve raziskave bi
bilo smiselno uporabiti pri načrtovanju izobraževanj za bodoče učitelje in
učitelje, ki že poučujejo.

Literatura

Baloh, B. 2015. »Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem ob-
dobju.« Revija za elemnetarno izobraževanje 8 (4): 5–27.

———. 2019. »Kurikularno področje jezik v vrtcih v čezmejnem prostoru v slo-
venski Istri in na Tržaškem.« V Slovenski javni govor in jezikovno-kulturna
(samo) zavest, ur. H. Tivadar, 449–456. Ljubljana: Znanstvena založba Filo-
zofske fakultete.

Baloh, B., in Mezgec M. 2017. »Procesi internacionalizacije visokega šolstva s
čezmejne perspektive: izobraževanje zamejskih študentov na Pedagoški
fakulteti Univerze na Primorskem.« V Vidiki internacionalizacije in kakovosti
v visokem šolstvu, ur. S. Rutar, S. Čotar Konrad, T. Štemberger in S. Bratož,
93–107. Koper: Založba Univerza na Primorskem.

Barnes, J. 2015. Cross-Curricular Learning 3–14. Los Angeles: Sage.
———. 2016. »Transfer likovnega znanja in izkušenj v novo učenje.« V Sučasni

perspektyvy osvity, ur. S. Omelčenko, 283–294. Horlivka: Institute for Fore-
ign Languages.
———. 2017. »Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpred-
metno povezovanje likovnih vsebin.« Revija za elementarno izobraževanje
10 (2–3): 163–180.
Bogatec, N. 2015. »Šolanje v Slovenskem jeziku v Italiji.« Revija za narodnostna
vprašanja 74:5–21.
Buja, M. 2015. »Music and Art: Pollock.« Interlude, 20. december. https://interlude
.hk/music-art-pollock
Caine, R. N., in G. Caine. 1997. Education on the Edge of Possibility. Alexandria, VA:
Association for Supervision and Curriculum Development.
Duh, M. 2011. »Likovna vzgoja.« V Lili in Bine: priročnik za poučevanje in medpred-
metno povezovanje v prvem triletju, ur. L. Marjanovič Umek, 83–98. Ljub-
ljana: Rokus Klett.

144
   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151