Page 147 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 147
Medpredmetno povezovanje glasbenih in likovnih vsebin v zamejskem šolstvu

Greenwood, R. 2013. »Subject-Based and Cross-Curricular Approaches within
the Revised Primary Curriculum in Northern Ireland: Teachers’ Concerns
and Preferred Approaches.« Education 41 (4): 443–458.

Kopačin, B. 2020. »Glasbene didaktične igre in glasbeno-razvojni dosežki prvo-
šolcev.« Revija za elementarno izobraževanje 13 (1): 89–111.

Lake, C. 1994. »Integrated Curriculum.« School Improvement Research Series,
US Department of Education, Washington, DC.

May, B. N. 2013. »Arts Integration.« General Music Today 26 (2): 5–8.
Mihačič, T. 2006. »Komparativna analiza vertikale geografskega izobraževanja

na primeru slovenskih in italijanskih manjšinskih šol.« Diplomsko delo, Fi-
lozofska fakulteta Univerze v Ljubljani.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011a. Program osnovna šola: likovna vzgoja; učni
načrt. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
———. 2011b. Program osnovna šola: glasbena vzgoja; učni načrt. Ljubljana: Mi-
nistrstvo za šolstvo in šport.
Pertot, S. 2009. »Slovensko šolstvo v Italiji: primerjalna študija.« V Izobraževa-
nje za dvojezičnost v kontekstu evropskih integracijskih procesov: učinkovi-
tost dvojezičnih modelov izobraževanja v etnično mešanih okoljih Slovenije,
ur. L. Čok, 191–204. Koper: Annales.
Ratcliffe, M., H. Richard in J. McWhirter. 2005. »Cross-Curricular Collaboration in
Teaching Social Aspects of Genetics.« V Research and the Quality of Science
Education, ur. K. Boersma, M. Goedhart, O. de Jong in H. Eijkelhof, 77–88.
Dordrecht: Springer Netherlands.
Rutar Ilc, Z., in K. Pavlič Škerjanc. 2010. Medpredmetne in kurikularne povezave:
priročnik za učitelje. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Sardoč, M., B. Domanjko, A. Gril in A. Savarin. 2004. »Medpredmetno povezo-
vanje vzgojno-izobraževalnega procesa v 9-letni osnovni šoli: zaključno
poročilo.« Pedagoški inštitut, Ljubljana.
Sicherl Kafol, B. 2015. Izbrana poglavja iz glasbene didaktike. Ljubljana: Pedago-
ška fakulteta Univerze v Ljubljani.
Stellacci, L., G. Biondi, L. Fiorentino, S. Bono, F. Basilico, G. Cosentino, G. Bene-
detti, idr. 2012. »Indicazioni nazionali per il curricolo della scuola dell’infan-
zia e del primo ciclo d’istruzione.« Posebna številka, Annali della pubblica
istruzione 88.
Tacol, T. 2007. Creative Lessons of Visual Art Education. Bratislava: Digit.
Tacol, T., Č. Frelih in V. Henigman. 2012. »Introduction Information Communica-
tion Technology to Visual Art Lessons and Learning Achievements.« V Art
and Media in Education, ur. B. Šupšakova, 61–90. Bratislava: New Challen-
ges and Opportunities.

Cross-Curriculum Integration of Music and Art in Slovene Schools in Italy
The design and implementation of effective cross-curricular links is a com-
plex process, as it requires teachers to have a broad range of skills in a vari-

145
   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152