Page 186 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 186
jo Zuljan, Petra Pejić Papak in Milena Valenčič Zuljan
Preglednica 1 Števila (f ) in strukturni odstotki (f ) stališč o mikroskopiranju
Skupina/Presoja učiteljev () () () () ()
Želel bi si dodatnih znanj o postopkih f
, , , ,
mikroskopiranja f ,
Mikroskopiranje je zame kot učitelja f
zanimivo f , , , , ,
Ko je odkrito nekaj novega, želim to f
izvedeti f , , , ,
Mikroskopiranje za učence ni zahtevno f
f , , , , ,
Mikroskopiranje je v življenju učencev f
,
pomembno f , , , ,
Učni načrt ponuja dovolj možnosti za f
mikroskopiranje f , , , , ,
Učence zanima delo z mikroskopom f
f , , , , ,
Učenci vedo veliko o mikroskopu f
f , , , , ,
Učitelji imajo kakovostno znanje o f
mikroskopu f , , , , ,
Na razpolago je dovolj kakovostnih f
mikroskopov f , , , , ,
Udeležil bi se izobraževanja o f
mikroskopiranju f , , , , ,
Sistem izobraževanj ponuja dovolj kak. f
izobraževanj za delo z mikroskopom f , , , ,
Učenci naj bi imeli več možnosti za delo f
, , , , ,
z mikroskopom f
Za delo z mikroskopom se je treba f
dodatno izobraževati f , , , ,
Za izvedbo mikroskopiranja je f
potrebnih veliko učiteljevih priprav f , , , , ,
Opombe Naslovi stolpcev: (1) sploh se ne strinjam, (2) ne strinjam se, (3) niti se ne strinjam
niti se strinjam, (4) strinjam se, (5) popolnoma se strinjam.
za delo z mikroskopom; Za delo z mikroskopom se je treba dodatno izobra-
ževati; Mikroskopiranje je enako zanimivo za oba spola; Za izvedbo mikro-
skopiranja je potrebno veliko učiteljevih priprav) je na prvem mestu ocena
»strinjam se« (njen delež se giblje od 35 do 53 ). Visoko je zastopan tudi de-
lež ocene 3.
184
Preglednica 1 Števila (f ) in strukturni odstotki (f ) stališč o mikroskopiranju
Skupina/Presoja učiteljev () () () () ()
Želel bi si dodatnih znanj o postopkih f
, , , ,
mikroskopiranja f ,
Mikroskopiranje je zame kot učitelja f
zanimivo f , , , , ,
Ko je odkrito nekaj novega, želim to f
izvedeti f , , , ,
Mikroskopiranje za učence ni zahtevno f
f , , , , ,
Mikroskopiranje je v življenju učencev f
,
pomembno f , , , ,
Učni načrt ponuja dovolj možnosti za f
mikroskopiranje f , , , , ,
Učence zanima delo z mikroskopom f
f , , , , ,
Učenci vedo veliko o mikroskopu f
f , , , , ,
Učitelji imajo kakovostno znanje o f
mikroskopu f , , , , ,
Na razpolago je dovolj kakovostnih f
mikroskopov f , , , , ,
Udeležil bi se izobraževanja o f
mikroskopiranju f , , , , ,
Sistem izobraževanj ponuja dovolj kak. f
izobraževanj za delo z mikroskopom f , , , ,
Učenci naj bi imeli več možnosti za delo f
, , , , ,
z mikroskopom f
Za delo z mikroskopom se je treba f
dodatno izobraževati f , , , ,
Za izvedbo mikroskopiranja je f
potrebnih veliko učiteljevih priprav f , , , , ,
Opombe Naslovi stolpcev: (1) sploh se ne strinjam, (2) ne strinjam se, (3) niti se ne strinjam
niti se strinjam, (4) strinjam se, (5) popolnoma se strinjam.
za delo z mikroskopom; Za delo z mikroskopom se je treba dodatno izobra-
ževati; Mikroskopiranje je enako zanimivo za oba spola; Za izvedbo mikro-
skopiranja je potrebno veliko učiteljevih priprav) je na prvem mestu ocena
»strinjam se« (njen delež se giblje od 35 do 53 ). Visoko je zastopan tudi de-
lež ocene 3.
184