Page 186 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 186
jo Zuljan, Petra Pejić Papak in Milena Valenčič Zuljan

Preglednica 1 Števila (f ) in strukturni odstotki (f ) stališč o mikroskopiranju

Skupina/Presoja učiteljev () () () () ()

 Želel bi si dodatnih znanj o postopkih f     
, , , ,
mikroskopiranja f  ,

Mikroskopiranje je zame kot učitelja f     
zanimivo f  , , , , ,

Ko je odkrito nekaj novega, želim to f     

izvedeti f   , , , ,

 Mikroskopiranje za učence ni zahtevno f     

f , , , , ,

Mikroskopiranje je v življenju učencev f     
,
pomembno f  , , , ,

Učni načrt ponuja dovolj možnosti za f     

mikroskopiranje f  , , , , ,

Učence zanima delo z mikroskopom f     

f  , , , , ,

 Učenci vedo veliko o mikroskopu f     

f  , , , , ,

Učitelji imajo kakovostno znanje o f     
mikroskopu f  , , , , ,

Na razpolago je dovolj kakovostnih f     
mikroskopov f  , , , , ,

Udeležil bi se izobraževanja o f     
mikroskopiranju f  , , , , ,

 Sistem izobraževanj ponuja dovolj kak. f     
izobraževanj za delo z mikroskopom f   , , , ,

Učenci naj bi imeli več možnosti za delo f     
, , , , ,
z mikroskopom f

Za delo z mikroskopom se je treba f     
dodatno izobraževati f   , , , ,

 Za izvedbo mikroskopiranja je f    
potrebnih veliko učiteljevih priprav f  , , , , ,

Opombe Naslovi stolpcev: (1) sploh se ne strinjam, (2) ne strinjam se, (3) niti se ne strinjam
niti se strinjam, (4) strinjam se, (5) popolnoma se strinjam.

za delo z mikroskopom; Za delo z mikroskopom se je treba dodatno izobra-
ževati; Mikroskopiranje je enako zanimivo za oba spola; Za izvedbo mikro-
skopiranja je potrebno veliko učiteljevih priprav) je na prvem mestu ocena
»strinjam se« (njen delež se giblje od 35 do 53 ). Visoko je zastopan tudi de-
lež ocene 3.

184
   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191