Page 188 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 188
jo Zuljan, Petra Pejić Papak in Milena Valenčič Zuljan

Preglednica 3 Matrika faktorjev (faktorskega sklopa)

Mnenje učiteljev Faktorji


Želel bi si dodatnih znanj o postopkih mikroskop. ,
Mikroskopiranje je zame kot učitelja zanimivo
Ko je odkrito nekaj novega, želim to izvedeti , ,
Mikroskopiranje za učence ni zahtevno
Mikroskopiranje je v življenju učencev pomembno , ,
Učni načrt ponuja dovolj možnosti za mikroskop.
Učence zanima delo z mikroskopom ,
Učenci vedo veliko o mikroskopu
Učitelji imajo kakovostno znanje o mikroskopu ,
Na razpolago je dovolj kakovostnih mikroskopov
Udeležil bi se izobraževanja o mikroskopiranju ,
Sistem izobraževanj ponuja dovolj kakovostnih*
Učenci naj bi imeli več možn. za delo z mikroskop. , , –,
Za delo z mikroskopom se je treba dodatno izob.
Za izvedbo mikros. je potrebno veliko učit. priprav ,

, –,

, –,

, , –,

,

, , ,

, ,

,

Opombe Izpisane so samo nasičenosti faktorjev, večje od 0,3. Poimenovanje faktorjev: 1 –
mnenje učiteljev o učiteljevem zanimanju za mikroskopiranje, 2 – mnenje učiteljev o učenče-
vem zanimanju za mikroskopiranje, 3 – mnenje učiteljev o učiteljevem poznavanju mikrosko-
piranja, 4 – mnenje učiteljev o zahtevnosti postopka mikroskopiranja, 5 – mnenje učiteljev o
zahtevnosti mikroskopiranja. * Izobraževanj za delo z mikroskopom.

bachova alfa 0,665. Drugi faktor pozitivno nasičujejo spremenljivke: Mikro-
skopiranje za učence ni zahtevno; Mikroskopiranje je v življenju učencev po-
membno; Učni načrt ponuja dovolj možnosti za mikroskopiranje; Učence za-
nima delo z mikroskopom.

Faktor 3 (Učiteljevo poznavanje mikroskopiranja) popisuje stališča in mne-
nja učiteljev o pomembnosti poznavanja mikroskopa. Tretji faktor pojasnjuje
11,589  variance prostora faktorjev. Koeficient zanesljivosti tretjega faktorja
je Cronbachova alfa 0,554. Faktor 3 nasičujejo spremenljivke: Učenci vedo ve-
liko o mikroskopu; Učitelji imajo kakovostno znanje o mikroskopu; Na razpo-
lago je dovolj kakovostnih mikroskopov; Udeležil bi se izobraževanja o mi-
kroskopiranju. Korelacije med spremenljivkami faktorja tri so pozitivne, kar
pomeni, da obstaja pozitivna povezanost med spremenljivkami.

Faktor 4 (Zahtevnost postopka mikroskopiranja) nasičujejo spremenljivke:
Sistem izobraževanj ponuja dovolj kakovostnih izobraževanj za delo z mi-
kroskopom; Učenci naj bi imeli več možnosti za delo z mikroskopom; Za
delo z mikroskopom se je treba dodatno izobraževati. Četrti faktor pojasnjuje

186
   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193