Page 206 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 206
a Krmac in Martina Kovačič Kuzmić
Preglednica 1 Število vključenih študentov glede na letnik študija
Študij Letnik f f
Dodiplomski . ,
. ,
Podiplomski .
Skupaj . ,
. ,
,
,
Cilji raziskovanja
– Ugotoviti mnenja študentov o pomembnosti medpredmetnega pove-
zovanja učnih vsebin državljanske vzgoje.
– Ugotoviti stališča študentov razrednega pouka do pridobitve učnih
vsebin državljanske vzgoje med študijem na fakulteti.
– Ugotoviti, katere so tiste ovire, ki omejujejo študente pri rabi medpred-
metnega povezovanja pri poučevanju.
Vzorec raziskovanja
Osnovno statistično množico predstavljajo študentje dodiplomskega in po-
diplomskega študijskega programa Razredni pouk Pedagoške fakultete Uni-
verze na Primorskem. V študijskem letu 2019/2020 je bilo na dodiplomski štu-
dijski program 1. stopnje Razredni pouk (1. do 4. letnik) vpisanih 223 študen-
tov, na podiplomski študijski program 2. stopnje Razredni pouk pa 58 študen-
tov, skupaj torej 281 študentov. V raziskavi je skupno sodelovalo 141 študen-
tov (111 na dodiplomskem in 30 na podiplomskem študiju). Naš vzorec tako
predstavlja 50,17 celotne populacije.
V raziskavi je sodelovalo 127 (90,9 ) študentov ženskega spola in 14 (9,9 )
študentov moškega spola. Glede na letnik študija smo v raziskavo vključili
največ študentov prvega letnika (50 oz. 35, 5 ), sledili so študentje 3. letnika
(37 oz. 26,2 ), najmanj pa je bilo vključenih študentov četrtega letnika (11 oz.
7,8 ).
Instrument in merske značilnosti instrumenta
Za potrebe raziskave smo oblikovali vprašalnik, namenjen študentom dodi-
plomskega in podiplomskega študijskega programa Razredni pouk. Vpraša-
nja so se v glavnem navezovala na pomen medpredmetnega povezovanja
in učnih vsebin državljanske vzgoje. Študentje so v okviru vprašalnika po-
dali tudi samooceno kompetentnosti za uporabo medpredmetnega pove-
zovanja pri poučevanju ter izpostavili glavne ovire, ki jih pri poučevanju teh
204
Preglednica 1 Število vključenih študentov glede na letnik študija
Študij Letnik f f
Dodiplomski . ,
. ,
Podiplomski .
Skupaj . ,
. ,
,
,
Cilji raziskovanja
– Ugotoviti mnenja študentov o pomembnosti medpredmetnega pove-
zovanja učnih vsebin državljanske vzgoje.
– Ugotoviti stališča študentov razrednega pouka do pridobitve učnih
vsebin državljanske vzgoje med študijem na fakulteti.
– Ugotoviti, katere so tiste ovire, ki omejujejo študente pri rabi medpred-
metnega povezovanja pri poučevanju.
Vzorec raziskovanja
Osnovno statistično množico predstavljajo študentje dodiplomskega in po-
diplomskega študijskega programa Razredni pouk Pedagoške fakultete Uni-
verze na Primorskem. V študijskem letu 2019/2020 je bilo na dodiplomski štu-
dijski program 1. stopnje Razredni pouk (1. do 4. letnik) vpisanih 223 študen-
tov, na podiplomski študijski program 2. stopnje Razredni pouk pa 58 študen-
tov, skupaj torej 281 študentov. V raziskavi je skupno sodelovalo 141 študen-
tov (111 na dodiplomskem in 30 na podiplomskem študiju). Naš vzorec tako
predstavlja 50,17 celotne populacije.
V raziskavi je sodelovalo 127 (90,9 ) študentov ženskega spola in 14 (9,9 )
študentov moškega spola. Glede na letnik študija smo v raziskavo vključili
največ študentov prvega letnika (50 oz. 35, 5 ), sledili so študentje 3. letnika
(37 oz. 26,2 ), najmanj pa je bilo vključenih študentov četrtega letnika (11 oz.
7,8 ).
Instrument in merske značilnosti instrumenta
Za potrebe raziskave smo oblikovali vprašalnik, namenjen študentom dodi-
plomskega in podiplomskega študijskega programa Razredni pouk. Vpraša-
nja so se v glavnem navezovala na pomen medpredmetnega povezovanja
in učnih vsebin državljanske vzgoje. Študentje so v okviru vprašalnika po-
dali tudi samooceno kompetentnosti za uporabo medpredmetnega pove-
zovanja pri poučevanju ter izpostavili glavne ovire, ki jih pri poučevanju teh
204