Page 206 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 206
a Krmac in Martina Kovačič Kuzmić

Preglednica 1 Število vključenih študentov glede na letnik študija

Študij Letnik f f

Dodiplomski .  ,
.  ,
Podiplomski . 
Skupaj .  ,
.  ,

,
,

Cilji raziskovanja
– Ugotoviti mnenja študentov o pomembnosti medpredmetnega pove-
zovanja učnih vsebin državljanske vzgoje.
– Ugotoviti stališča študentov razrednega pouka do pridobitve učnih
vsebin državljanske vzgoje med študijem na fakulteti.
– Ugotoviti, katere so tiste ovire, ki omejujejo študente pri rabi medpred-
metnega povezovanja pri poučevanju.

Vzorec raziskovanja
Osnovno statistično množico predstavljajo študentje dodiplomskega in po-
diplomskega študijskega programa Razredni pouk Pedagoške fakultete Uni-
verze na Primorskem. V študijskem letu 2019/2020 je bilo na dodiplomski štu-
dijski program 1. stopnje Razredni pouk (1. do 4. letnik) vpisanih 223 študen-
tov, na podiplomski študijski program 2. stopnje Razredni pouk pa 58 študen-
tov, skupaj torej 281 študentov. V raziskavi je skupno sodelovalo 141 študen-
tov (111 na dodiplomskem in 30 na podiplomskem študiju). Naš vzorec tako
predstavlja 50,17  celotne populacije.

V raziskavi je sodelovalo 127 (90,9 ) študentov ženskega spola in 14 (9,9 )
študentov moškega spola. Glede na letnik študija smo v raziskavo vključili
največ študentov prvega letnika (50 oz. 35, 5 ), sledili so študentje 3. letnika
(37 oz. 26,2 ), najmanj pa je bilo vključenih študentov četrtega letnika (11 oz.
7,8 ).

Instrument in merske značilnosti instrumenta
Za potrebe raziskave smo oblikovali vprašalnik, namenjen študentom dodi-
plomskega in podiplomskega študijskega programa Razredni pouk. Vpraša-
nja so se v glavnem navezovala na pomen medpredmetnega povezovanja
in učnih vsebin državljanske vzgoje. Študentje so v okviru vprašalnika po-
dali tudi samooceno kompetentnosti za uporabo medpredmetnega pove-
zovanja pri poučevanju ter izpostavili glavne ovire, ki jih pri poučevanju teh

204
   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211